Alleen maar oudere plaatjes en platen die nooit meer worden gedraaid!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Thera tribute aan het streamen op http://tomzijnradio.listen2myradio.com/
Ik hoop voor je dat Matt Restless - On A Mission (DJ Thera Remix) erbij zit.Fuzzylogic wrote:Thera tribute aan het streamen op http://tomzijnradio.listen2myradio.com/
Last edited by Jordi on 16 Oct 2013 02:10, edited 1 time in total.
Jordi wrote:Oke nu ga ik slapen doei
Snap ook niet wat je bij zo'n cursus leert. Want in theorie is draaien echt heeeeel simpel. Het is meer wat je daar mee doet en hoe goed je dat kan.Distinctive wrote:Wat houd zo'n dj cursus precies in? want ik kan me daar echt niks bij voorstellen, aangezien ik me alles zelf aangeleerd heb.stefan_helmond wrote:Ik volg een DJ cursus in eindhoven. en we hebben 6 lessen gehad dus vanavond moeten we een setje gaan draaien, zin in maar ook best zenuwachtig.
Mag van mij wel een nieuwe regel komen: als je niet naar school wil prima, maar ga dan het land uit of later niet janken om een uitkering of zorgverzekering.
-
S
Jij mag de politiek in.Draidy wrote:Mag van mij wel een nieuwe regel komen: als je niet naar school wil prima, maar ga dan het land uit of later niet janken om een uitkering of zorgverzekering.
ruik ik hier sarcasme?stefaneke wrote:Jij mag de politiek in.Draidy wrote:Mag van mij wel een nieuwe regel komen: als je niet naar school wil prima, maar ga dan het land uit of later niet janken om een uitkering of zorgverzekering.
Heerlijk een weekend weggeweest samen met m'n vriendin.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024

Heldige naam MC Den=
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ome Dirq 
Tijd voor een Outside Agency Tribute.
-
B
- 5 posts member since 2012
- last seen Sep 2014
hallo ik had een vraagje, wist niet waar ik het neer moest zetten.
Als ik naar 1gabba.org ga (deze site kent iedereen hier waarschijnlijk wel) krijg ik dit te zien:

wat moet ik hiermee? Alvast bedankt.
Als ik naar 1gabba.org ga (deze site kent iedereen hier waarschijnlijk wel) krijg ik dit te zien:

wat moet ik hiermee? Alvast bedankt.
Nou, follow the link below to delist ip and get access within 5 minutes. Dus.
-
B
- 5 posts member since 2012
- last seen Sep 2014
als ik dat doe moet ik een captcha code invullen, als ik dit gedaan heb komt er dit te staan:

vind dit allemaal een beetje raar???

vind dit allemaal een beetje raar???
-
N
View on YouTubeOrdinary Joe wrote:Tijd voor een Outside Agency Tribute.
Eerste deel van 41 nummers opgenomenNerazzurro93 wrote:View on YouTubeOrdinary Joe wrote:Tijd voor een Outside Agency Tribute.
Ome DirQ, the fuckThe Skribbler wrote:En DJ Cheese
EDIT: Beetje laat
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lol! En dan Geert Wilders er boven zetten ipv Martijn Koning 
Zometeen m'n eerste setje opnemen, die ik daarna doorstuur naar iemand die in de evenementen organisatie zit. Heeft trouwens ook een eigen organisatie, en als mijn setje bevalt kan ik wat boekingen verwachten. Best nerveus eigenlijk.
-
E
stefan_helmond wrote:Zometeen m'n eerste setje opnemen, die ik daarna doorstuur naar iemand die in de evenementen organisatie zit. Heeft trouwens ook een eigen organisatie, en als mijn setje bevalt kan ik wat boekingen verwachten. Best nerveus eigenlijk.