Ik volg een DJ cursus in eindhoven. en we hebben 6 lessen gehad dus vanavond moeten we een setje gaan draaien, zin in maar ook best zenuwachtig.
Wat houd zo'n dj cursus precies in? want ik kan me daar echt niks bij voorstellen, aangezien ik me alles zelf aangeleerd heb.
Snap ook niet wat je bij zo'n cursus leert. Want in theorie is draaien echt heeeeel simpel. Het is meer wat je daar mee doet en hoe goed je dat kan.
Andromeda schreef:
Deze incapabele mensen mogen niet eens naar school :')
Mag van mij wel een nieuwe regel komen: als je niet naar school wil prima, maar ga dan het land uit of later niet janken om een uitkering of zorgverzekering.
Mag van mij wel een nieuwe regel komen: als je niet naar school wil prima, maar ga dan het land uit of later niet janken om een uitkering of zorgverzekering.
hallo ik had een vraagje, wist niet waar ik het neer moest zetten. Als ik naar 1gabba.org ga (deze site kent iedereen hier waarschijnlijk wel) krijg ik dit te zien:
Zometeen m'n eerste setje opnemen, die ik daarna doorstuur naar iemand die in de evenementen organisatie zit. Heeft trouwens ook een eigen organisatie, en als mijn setje bevalt kan ik wat boekingen verwachten. Best nerveus eigenlijk.
Zometeen m'n eerste setje opnemen, die ik daarna doorstuur naar iemand die in de evenementen organisatie zit. Heeft trouwens ook een eigen organisatie, en als mijn setje bevalt kan ik wat boekingen verwachten. Best nerveus eigenlijk.