Met een golfkar, je kent het tot het misgaat. Lag eronder en brak linker enkel en 3de ruggenwerveltijntjuh120 wrote:ziet er lekker uitLenny wrote:https://www.facebook.com/LinnarBos
Wat foto's op FB gezet van mijn ongeluk. Album heb ik openbaar gemaakt![]()
wat voor 'ongeluk' was het ?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vanavond van 20:00 tot 21:00 in The Hardline Show op Revulsion FM:
Thyron & Triton @ Breaking Barriers Podcast #011
Join in de chat
Join in de chat
Het erge is nog dat dat mijn school is......... I don't want to live on this planet anymore
-
E
wat ga je allemaal draaien dan?Fuzzylogic wrote:Vanavond van 20:00 tot 21:00 in The Hardline Show op Revulsion FM:
Join in de chat
Episode 11 al? heb t/m 7 op pc staan, dus 8 9 en 10 over het hoofd gezienFuzzylogic wrote:Vanavond van 20:00 tot 21:00 in The Hardline Show op Revulsion FM:
Join in de chat
Moet vanavond werken tot een uur of half 10, als het daarna nog zin heeft luister ik wel ff mee.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Terwijl de vraagprijs 400 is op het moment. Nu ik beter kijk en zie dat ie pas één dag actief is op Marktplaats vertrouw ik het al helemaal niet meer.U heeft een bod van EUR 450,00 op '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)' ontvangen.
GEINTERESSEERDE
ddyood009987
1 dag actief op Marktplaats
-
G
wat maakt die dag uit
gewoon geld laten overmaken en pas verzenden als je et binnen hebt
gewoon geld laten overmaken en pas verzenden als je et binnen hebt
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Dat is ook wel zo, en een berichtje sturen of ie daadwerkelijk interesse heeft kan ook geen kwaad. Maar ik ben sceptisch...
Precies het zelfde gehad, alleen ik dacht een verkoper te hebben. Op het moment dat je vraagt waar ze wonen om het op te komen halen (of in jou geval dat je eerst geld overgemaakt wilt hebben) reageren ze niet meerchicken wrote:Terwijl de vraagprijs 400 is op het moment. Nu ik beter kijk en zie dat ie pas één dag actief is op Marktplaats vertrouw ik het al helemaal niet meer.U heeft een bod van EUR 450,00 op '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)' ontvangen.
GEINTERESSEERDE
ddyood009987
1 dag actief op MarktplaatsDacht ik een koper te hebben...
Dat had ik een keer met een telefoon.chicken wrote:Terwijl de vraagprijs 400 is op het moment. Nu ik beter kijk en zie dat ie pas één dag actief is op Marktplaats vertrouw ik het al helemaal niet meer.U heeft een bod van EUR 450,00 op '1x Pioneer CDJ 1000 MK3 (goede staat)' ontvangen.
GEINTERESSEERDE
ddyood009987
1 dag actief op MarktplaatsDacht ik een koper te hebben...
Of ik die naar Ethiopië wou sturen, hij werkte daar voor Heineken....
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Oh hij heeft z'n bod ook alweer verwijderd. Dan toch niet. 
Hier staan ze allemaal http://lsdb.nl/list/event/59680/breakin ... dcast.htmlSL8492 wrote:Episode 11 al? heb t/m 7 op pc staan, dus 8 9 en 10 over het hoofd gezienFuzzylogic wrote:Vanavond van 20:00 tot 21:00 in The Hardline Show op Revulsion FM:
Join in de chat
Moet vanavond werken tot een uur of half 10, als het daarna nog zin heeft luister ik wel ff mee.
Maarre... ik zeg van 20:00 tot 21:00, jij zegt dat je tot 21:30 moet werken... Dan gaat dat niet hè
@En-Er-Gy: Muziek
ThanksFuzzylogic wrote:Hier staan ze allemaal http://lsdb.nl/list/event/59680/breakin ... dcast.htmlSL8492 wrote:Episode 11 al? heb t/m 7 op pc staan, dus 8 9 en 10 over het hoofd gezienFuzzylogic wrote:Vanavond van 20:00 tot 21:00 in The Hardline Show op Revulsion FM:
Join in de chat
Moet vanavond werken tot een uur of half 10, als het daarna nog zin heeft luister ik wel ff mee.![]()
Maarre... ik zeg van 20:00 tot 21:00, jij zegt dat je tot 21:30 moet werken... Dan gaat dat niet hè
@En-Er-Gy: Muziek
En sorry had 21:00-22:00 gelezen
Is een hennepkwekerij opgerold bij onze overburen, niet normaal hoeveel agenten daar bij aanwezig moeten zijn.
iedereen wil een stukje meeneme als souvenirwootum wrote:Is een hennepkwekerij opgerold bij onze overburen, niet normaal hoeveel agenten daar bij aanwezig moeten zijn.
Ik denk dat ik mezelf maar meer met releases ga bezig houden, doe ik nooit eigenlijk.
Hardcore of Hardstyle?stefan_helmond wrote:Ik denk dat ik mezelf maar meer met releases ga bezig houden, doe ik nooit eigenlijk.
Hardcore is niet moeilijk bij te houden.JEFSKI wrote: Hardcore of Hardstyle?
Beide, al is het hardcore release topic veel minder up to date dan de hardstyle volgens mij.JEFSKI wrote:Hardcore of Hardstyle?stefan_helmond wrote:Ik denk dat ik mezelf maar meer met releases ga bezig houden, doe ik nooit eigenlijk.
Moeilijk zat, lang niwt alles wordt hier gepostOrdinary Joe wrote:Hardcore is niet moeilijk bij te houden.JEFSKI wrote: Hardcore of Hardstyle?
Er mist inderdaad ruim 90%, vooral qua nieuwe tracks. Alleen is alles wat op HT wordt gezet niet zo moeilijk bij te houdenSteffnov wrote: Moeilijk zat, lang niwt alles wordt hier gepost
Misschien dat ik trouwens zelf maar een poging ga wagen het bij te houden vanaf nu.
-
S
Hardtraxx is ook aan het doodbloeden he 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Spablauw wrote:Hardtraxx is ook aan het doodbloeden he
Ja...
GTA V & Pokémon X&YSpablauw wrote:Hardtraxx is ook aan het doodbloeden he
UNDERGROUND RELEASES! OVERAL!Steffnov wrote:Moeilijk zat, lang niwt alles wordt hier gepostOrdinary Joe wrote:Hardcore is niet moeilijk bij te houden.JEFSKI wrote: Hardcore of Hardstyle?
*magie*
Delt-A wrote:GTA V & Pokémon X&YSpablauw wrote:Hardtraxx is ook aan het doodbloeden he
Delt-A wrote:Pokémon X&Y
Sorry maar ik heb een personal issue met alles boven g4Delt-A wrote:Pokémon X&Y