Je neemt mijne ook niet mee
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Echt wel ik heb em serieus net geluisterd
Alleen tot Test 2.0 want ik heb nie echt zin in hardcore
maar het was een beetje stop-play voor m'n gevoel, niet echt beatmatchen, maar opzich niet verkeerd ofzo
edit: waarom zet je em dan niet bij livesets
maar het was een beetje stop-play voor m'n gevoel, niet echt beatmatchen, maar opzich niet verkeerd ofzo
Ga hem online zetten, best vet, Drop The Beats Out op het laatst beetje pitchen. 
-
C
heeft iemand die 2 setjes van B2S KO toevallig?
-
T
Heb alleen die van crypsis..robkuh1990 wrote:heeft iemand die 2 setjes van B2S KO toevallig?
Pommer wrote:Echt wel ik heb em serieus net geluisterd![]()
Omdat ie niet goed is, zet pas me set online als ie perfect is
-
C
Nu was Deepack vs A2 en nog eentje
Hokeeeeeeeujroberttt wrote:Pommer wrote:Echt wel ik heb em serieus net geluisterd![]()
Omdat ie niet goed is, zet pas me set online als ie perfect is
En het is geen stop en Play, en beatmatchen was ook goed
Moet alleen aan me overgang momenten werken, maar dat heb ik vanavond geleerd van Raw-Vision, dus daar kan ik nu een half jaar mee bezig 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Met gear? Anders luister ik niet.
oke nou ik hoorde nml niet zo veel échte overgangen zeg maar, met outro/intro of op wat voor manier je ook wil
maarja blijven oefenen he
waar mix je mee?
maarja blijven oefenen he
waar mix je mee?
dik promoten iedereen hier
zal ff kijken!
zal ff kijken!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Yeaaah!!wesskeej wrote:Geniaalste opmerking van vandaagbRt_ wrote:De getallen aan de linkerkant zijn overigens kleiner dan die van die rechterkant! Niet groter!dit wordt een signature
-
T
Niemand snapt hem behalve wij dat is het leukstebRt_ wrote:Yeaaah!!wesskeej wrote:Geniaalste opmerking van vandaagbRt_ wrote:De getallen aan de linkerkant zijn overigens kleiner dan die van die rechterkant! Niet groter!dit wordt een signature
![]()
![]()
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Net weer van werk zo lekker douchen en dan slapen 
Ik ben meer dood dan levend, vanavond 35 km gefietst door die storm..gemiddelde 31.2 ben kapot 
Reloop bende van een maat van mePierrePruuk wrote:Met gear? Anders luister ik niet.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ah mooi, dan ga ik luisteren. Moet je wel in het vervolg mijn setje ook ff checken 
vandaag ff nieuwe schoentjes gekocht

Dat doe ik :o Alleen comment niet :oPierrePruuk wrote:Ah mooi, dan ga ik luisteren. Moet je wel in het vervolg mijn setje ook ff checken
-
T
Haha dat zal ik ook maar eens doen dadelijk verslaap ik me morgen weerkatamaran wrote:Slapie slapie doen, doei vrinden
Ben je kapot van al dat mixen?katamaran wrote:Slapie slapie doen, doei vrinden
Maarja slaap lekker!