hidde wrote: En hoezo dít keer? Altijd toch?

Daarom ben jij nu de baas!hidde wrote:Jij bent een baas.bRt_ wrote:View on YouTube
hidde wrote: En hoezo dít keer? Altijd toch?

Daarom ben jij nu de baas!hidde wrote:Jij bent een baas.bRt_ wrote:View on YouTube
View on YouTubewootum wrote:Jonges, ik heb weekend. Ik wil het niet over school hebben
Ai, daar kan ik niet tegenop.wootum wrote:Jonges, ik heb weekend. Ik wil het niet over school hebben
Woow thanks manPommer wrote:View on YouTubewootum wrote:Jonges, ik heb weekend. Ik wil het niet over school hebben
ajb m'n jongen
Als je maar weet dat ik mijn titel ook nog een keertje terug wil ..hidde wrote:@bRt_ Ah op die manier.
Hij gaat lekker!katamaran wrote:Yes, alle probleempjes in de set zijn denk ik opgelost nu, opnemen maar!
Geniaalste opmerking van vandaagbRt_ wrote:De getallen aan de linkerkant zijn overigens kleiner dan die van die rechterkant! Niet groter!
Haha inderdaad.Pommer wrote:Mensen snappen dat toch niet als ze die post waar het over ging niet gelezen hebben![]()
Ik snapte em zelfs niet terwijl ik die post wel gewoon gelezen had
Maar ik ben gewoon fucking geniaalPommer wrote:Mensen snappen dat toch niet als ze die post waar het over ging niet gelezen hebben![]()
Ik snapte em zelfs niet terwijl ik die post wel gewoon gelezen had
Ziet er vet uit, maar ben totaal niet van de Hardcore, sorry Roberto.roberttt wrote:iemand setje hierboven nog gehoord![]()
![]()
Tuurlijk, ben benieuwd!katamaran wrote:Haha inderdaad.Pommer wrote:Mensen snappen dat toch niet als ze die post waar het over ging niet gelezen hebben![]()
Ik snapte em zelfs niet terwijl ik die post wel gewoon gelezen had![]()
Trouwens, neem je zo m'n setje mee? Nog 7 tracks.
Ik doe dat ook altijd anders zit ik uren na te denken over een setje wat ik allemaal wil draaienPommer wrote:Tuurlijk, ben benieuwd!katamaran wrote:Haha inderdaad.Pommer wrote:Mensen snappen dat toch niet als ze die post waar het over ging niet gelezen hebben![]()
Alleen is het niet leuker om de tracks tijdens het draaien uit te kiezen? doe ik wel altijd nml
Deed ik de eerste keer opnemen ook, maar toen ging het mis, dus de tracks die ik had maar opgeschreven.Pommer wrote:Tuurlijk, ben benieuwd!katamaran wrote:Haha inderdaad.Pommer wrote:Mensen snappen dat toch niet als ze die post waar het over ging niet gelezen hebben![]()
Alleen is het niet leuker om de tracks tijdens het draaien uit te kiezen? doe ik wel altijd nml
Haha okékatamaran wrote:Ziet er vet uit, maar ben totaal niet van de Hardcore, sorry Roberto.roberttt wrote:iemand setje hierboven nog gehoord![]()
![]()
Die auto-tune stem.roberttt wrote:1. Headhunterz - Psychedelic Sunshine