Leuk dat je het even meld man!ExoBassTix wrote:Ben onderweg naar familie in Friesland, in het mooiste dwergdorpje dat ik ooit heb gezien (Slijkenburg). 2hr in de auto voor de boeg.
Schranz, Hardcore, Darkcore, en uiteindelijk Doomcore en Doomtechno staan op de playlist.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
G
zijn leven is zo interessant!Onthafloorx wrote:Leuk dat je het even meld man!ExoBassTix wrote:Ben onderweg naar familie in Friesland, in het mooiste dwergdorpje dat ik ooit heb gezien (Slijkenburg). 2hr in de auto voor de boeg.
Schranz, Hardcore, Darkcore, en uiteindelijk Doomcore en Doomtechno staan op de playlist.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Jullie twee vormen een mooi team zo. Eerder vandaag ook al. 
-
G
ik was heel de dag wegchicken wrote:Jullie twee vormen een mooi team zo. Eerder vandaag ook al.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Excuses, was gisteren al. Irritatiemomentjes (page 719) 
-
G
in dat geval: inderdaadchicken wrote:Excuses, was gisteren al. Irritatiemomentjes (page 719)
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Huh?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
G
Leuk joh iemand belachelijk maken die 14 en anders is.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
BAHAHAHA GECK-O TROLT EXOBASSTIXXXXX

JE HEBT DE CAPSLOCK AANSTAAN HE, DAT IS NIET ECHT DE BEDOELING WEETJEDestination wrote:BAHAHAHA GECK-O TROLT EXOBASSTIXXXXX![]()
![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
w.e.e.t. j.e. z.e.k.e.r. d.a.t. j.i.j. h.e.m. o.o.k. n.i.e.t. v.e.r.g.e.t.e.n. b.e.n.t.? [/code black]SL8492 wrote:JE HEBT DE CAPSLOCK AANSTAAN HE, DAT IS NIET ECHT DE BEDOELING WEETJEDestination wrote:BAHAHAHA GECK-O TROLT EXOBASSTIXXXXX![]()
![]()
-
A
Is dan ook wel HILARISCH zoals iedereen hier doet blijkemrazura wrote:Leuk joh iemand belachelijk maken die 14 en anders is.
Je bent de start tag vergetenDestination wrote: w.e.e.t. j.e. z.e.k.e.r. d.a.t. j.i.j. h.e.m. o.o.k. n.i.e.t. v.e.r.g.e.t.e.n. b.e.n.t.? [/code black]
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Ik snap hem niet, hoezo zou dat EBT zijn?
Vandaag is de laatste stem dag
je kunt nog tot 2200 u stemmen voor de Black Out contest.
Dus als je op mij zou willen stemmen dan graag
Dus als je op mij zou willen stemmen dan graag
How to vote:
like this post here to vote. https://www.facebook.com/blackout2224/p ... 2572070120
and like the page
https://www.facebook.com/blackout2224?fref=ts
Ik kan er ook nog wel wat gebruiken
Elke stem is nog meer dan welkom!
Like dus aub mijn set
: https://www.facebook.com/blackout2224/p ... 2105403500.
Like dus aub mijn set