Automatische ondertiteling aanzetten, blijft mooi 
bijv 0:47
bijv 0:47
En?ExoBassTix wrote:Zal kijken, al een tijdje niks met internet radio gedaan.Fuzzylogic wrote:Vanavond van 20:00 tot 22:00 in The Hardline Show op http://www.revulsionfm.nl mijn 2 uur durende The Hardline MixChecken dus.
Ben benieuwd
Met familie naar stom kutrestaurant met kurkdroog etenOrdinary Joe wrote:Hij gaat je toch niet vertellen dat hij niet geluisterd heeft, hè?
Huh, maar droog eten is toch wat jullie graag eten? Droog gras = Hooi, hooi = voedsel voor pony's?ExoBassTix wrote:Met familie naar stom kutrestaurant met kurkdroog etenOrdinary Joe wrote:Hij gaat je toch niet vertellen dat hij niet geluisterd heeft, hè?![]()
Ugh, ouders...
Domme jongen, brony =/= pony.dellionNL wrote:Huh, maar droog eten is toch wat jullie graag eten? Droog gras = Hooi, hooi = voedsel voor pony's?ExoBassTix wrote:Met familie naar stom kutrestaurant met kurkdroog etenOrdinary Joe wrote:Hij gaat je toch niet vertellen dat hij niet geluisterd heeft, hè?![]()
Ugh, ouders...
Weer een leuk woordje geleerdKSwoosh wrote:carcinogene
Dellion begint er toch weer overKSwoosh wrote:tyf op met je carcinogene en homofiele jonge paarden
Mijn schuld is het niet dat andere er een probleem mee hebbenretseketser wrote:Dellion begint er toch weer overKSwoosh wrote:tyf op met je carcinogene en homofiele jonge paardenLaat ieder zn interesse hebben. De een houdt van hardstyle, de ander van paarden.
Neenee, zeker niet.dellionNL wrote:Mijn schuld is het niet dat andere er een probleem mee hebbenretseketser wrote:Dellion begint er toch weer overKSwoosh wrote:tyf op met je carcinogene en homofiele jonge paardenLaat ieder zn interesse hebben. De een houdt van hardstyle, de ander van paarden.
x2Ordinary Joe wrote:Weer een leuk woordje geleerdKSwoosh wrote:carcinogene
Zo zo. Dat jij constant dit maar naar voren haalt, laat alleen maar zien dat je je er wel aan ergert. Ik weet wel zeker dat er meer 'beroemdheden' zijn die Brony's belachelijk maken. Lekker laten en weinig aandacht aangeven.ExoBassTix wrote:Zelfs Tosh.0 de pik heeft op bronies (PM me als je YouTube filmpje daarvan wilt zien) boeit me niks.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat jij de discussie weer doet oplaaiendellionNL wrote:Mijn schuld is het niet dat andere er een probleem mee hebbenretseketser wrote:Dellion begint er toch weer overKSwoosh wrote:tyf op met je carcinogene en homofiele jonge paardenLaat ieder zn interesse hebben. De een houdt van hardstyle, de ander van paarden.
Niet mee eens. Jij legt nu de schuld bij ExoBassTix, terwijl de mensen met kutopmerkingen richting hem juist zouden moeten stoppen.patrickjeb wrote:Zo zo. Dat jij constant dit maar naar voren haalt, laat alleen maar zien dat je je er wel aan ergert. Ik weet wel zeker dat er meer 'beroemdheden' zijn die Brony's belachelijk maken. Lekker laten en weinig aandacht aangeven.ExoBassTix wrote:Zelfs Tosh.0 de pik heeft op bronies (PM me als je YouTube filmpje daarvan wilt zien) boeit me niks.
Zo lang jij hier op HT constant op elke reactie reageert die Brony's belachelijk maakt, zal het niet stoppen. Niet reageren en het kapt vanzelf..
Basss27 wrote:lief zijn
Ben het met beide kanten gedeeltelijk eens. Het moet van beide wel een beetje komen.retseketser wrote:Niet mee eens. Jij legt nu de schuld bij ExoBassTix, terwijl de mensen met kutopmerkingen richting hem juist zouden moeten stoppen.patrickjeb wrote:Zo zo. Dat jij constant dit maar naar voren haalt, laat alleen maar zien dat je je er wel aan ergert. Ik weet wel zeker dat er meer 'beroemdheden' zijn die Brony's belachelijk maken. Lekker laten en weinig aandacht aangeven.ExoBassTix wrote:Zelfs Tosh.0 de pik heeft op bronies (PM me als je YouTube filmpje daarvan wilt zien) boeit me niks.
Zo lang jij hier op HT constant op elke reactie reageert die Brony's belachelijk maakt, zal het niet stoppen. Niet reageren en het kapt vanzelf..