Hou nou eens op
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je ging anders zelf ook door met je ava.teupie wrote:KAPPEN
Heeft iemand een leuk youtube kanaal? Ik verveel me.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Mastermilo82 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
LovelyEpisodes
JVDM wrote:LovelyEpisodes
Hahahah basss jouw avatar. En ik zal die eens checken, ziet er wel leuk uit.
Volgens mij is het vandaag 'Je avatar veranderen is stoer' dag. Dus ik heb ook maar een andere genomen 
Mijn avatar is zo cool dat hij er zelf dood is van gegaan
en @ Joe
Pewdiepie
Heel veel vinden t niks maar ik vind t wel grappig hoe hij die Horror Games speelt, en hoe belachelijk hij doet
Plus horror is mijn favo game genre dus kijk ik graag voor nieuwe shit om te spelen
En hij heeft ook een rijtje enorm belachelijke games die geniaal zijn (Scribblenauts, McPixel etc.)
en @ Joe
Pewdiepie
Heel veel vinden t niks maar ik vind t wel grappig hoe hij die Horror Games speelt, en hoe belachelijk hij doet
Plus horror is mijn favo game genre dus kijk ik graag voor nieuwe shit om te spelen
En hij heeft ook een rijtje enorm belachelijke games die geniaal zijn (Scribblenauts, McPixel etc.)
Ik kijk hem sinds hij zo'n 70k subs had en het is nog steeds even geniaalBroken Balance wrote: en @ Joe
Pewdiepie
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ik ben niet stoer. Ik ben Uberhout, daarom houd ik gewoon mijn avatar.SL8492 wrote:Volgens mij is het vandaag 'Je avatar veranderen is stoer' dag. Dus ik heb ook maar een andere genomen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
trendsetter!Ordinary Joe wrote:Ik kijk hem sinds hij zo'n 70k subs had en het is nog steeds even geniaalBroken Balance wrote: en @ Joe
Pewdiepie
Ik ben zo'n hipstertje hihiHoofdcoach wrote: trendsetter!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die jongen spoort echt niet. Als ik zo thuis zou doen zoals HHZ doet met zijn Budha bullshit zouden mn ouders me naar een psychiator sturenJVDM wrote:https://www.facebook.com/djheadhunterz/posts/10151452557537019
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
...JVDM wrote:https://www.facebook.com/djheadhunterz/posts/10151452557537019
Haha wat een rothoofd trekt hij toch 
Hhaahaha, zo'n comment eronder 'you just went full retard'
Ik kan zulke video's niet bekijken. vine videos ook niet. wat is het probleem? ik werk in chrome.JVDM wrote:https://www.facebook.com/djheadhunterz/posts/10151452557537019