KSwoosh schreef:
ExoBassTix schreef:
Trolls zijn anders -_-
Ben een keer zo kapot gegaan aan een troll. Nooit meer.
tja ze blijven eng he

HardstyleForEvah schreef:
ExoBassTix schreef:
JA KOM OP JONGENS, DOEN WE

Weten jouw ouders/vrienden/klasgenoten etc.. dit? Zoja hoe reageren hun hierop (NIET LULLIG BEDOELD)
Zo ongeveer iedereen weet het. Alleen niet iedereen weet alle details. Mijn ouders en 3-jaar jongere broertje weten het. Mijn ouders waren beide van "ooooooke" en probeerden zo subtiel mogelijk op een oud gespreksonderwerp terug te vallen (zonder succes). Broertje vind het puur entertainment, hij kan er wel om lachen dat ik een brony ben, en hij vertelt het al te graag aan zijn vrienden

leuk detail, vertel ik later misschien ff is wel lachen.
Klasgenoten weten het allemaal, full package, tot op de r34 shit na. Ze doen er soms moeilijk over, maar het viel mij op dat ze ontzettend veel interesse tonen voor mijn activiteiten op brony gebied. Mwa, dat eigenlijk alleen mijn vriendencirkel in de klas (waarvan ik het buitenbeentje ben omdat ik nou eenmaal met onvolwassen zakken in de klas zit). Ze maken sons grappen erover die soms geinig, maar ook soms vreselijk kleinerend zijn.
Verder weet iedereen op mijn Skype het (van wie ~50% zelf ook brony is

), en jullie.
EDIT - dank je maar ik snap niet helemaal hoe dat lullig bedoelt zou kunnen zijn

zolang je gewoon een vraag stelt zit er niks lulligs aan vind ik. Zolang je het vriendelijk houdt

wat jij dus deed.