Zuur man
Sterkte er mee.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Sterkte.
-
N
Veel sterkte Stefan, herkenbare situatie.
-
A
Heftig... Zulke dingen zijn altijd naar maar als er familie in het spel is is het nog even ietsje heftiger, en ik spreek uit ervaring. Heel veel sterkte
-
E
ja, de prijs?wrote:Iemand geïnteresseerd in een Canon EOS 1100D + 18-55 mm IS II lens?
Bedankt jongens!
Thuis na een avondje stampen op Kings of Hardstyle. Heerlijke set van Darkraver, nu even 1,5 uur slapen en daarna voetballen. Ekte Ekte!
Thuis na een avondje stampen op Kings of Hardstyle. Heerlijke set van Darkraver, nu even 1,5 uur slapen en daarna voetballen. Ekte Ekte!
klote man
troepspul is alcohol eigenlijk
troepspul is alcohol eigenlijk
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Die stage is zoooo fucking dik hè, al die bewegende podiumdelen 
ja aardig dik gedaan dat, verder niet heel bijzonderwrote:Die stage is zoooo fucking dik hè, al die bewegende podiumdelen
Afgelopen nacht voor het eerst in m'n leven naar een Techno feest geweest. Nooit verwacht dat ik dat zo dik zou vinden
Wel echt alleen live, want zo thuis is het echt gewoon bagger saai haha
Wel echt alleen live, want zo thuis is het echt gewoon bagger saai haha
moet ik ook nog steeds eens doen, thuis echt geen klap aan inderdaad. Je hoort alleen zoveel mensen dat t echt vet is
Is zeker een aanrader, hele chille mensen en een mooie sfeer. Voor m'n gevoel stond ik heel de avond naar 1 track te luisteren waar zo af en toe een keer een ander geluidje tussen de eindeloze basslines door kwam.. Wel een leuke track though, haha.wrote:moet ik ook nog steeds eens doen, thuis echt geen klap aan inderdaad. Je hoort alleen zoveel mensen dat t echt vet is
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Vannacht voor de allereerste keer zat geweest 
hoe kom je zo leip ahbi, ik was het vannacht een keertje niet... wel leuk meidje mee naar huis gekregenwrote:Vannacht voor de allereerste keer zat geweest
-
G
gaat ie et nogmaals hier verkondigenwrote:Vannacht voor de allereerste keer zat geweest
iedereen gaat kapot door hardtraxx 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Hardtraxx 
-
G
als ik zn verhalen moet geloven zou ie dan zn toetsenbord onder kotsen.wrote:Volgende week typt ie het nog een keer op z'n pommers.wrote:gaat ie et nogmaals hier verkondigenwrote:Vannacht voor de allereerste keer zat geweest