Oh dan zijn een aantal posts verwijderd 
Best handig als een maat van je beheerder is van 9gag brabant, gratis reclame voor m'n DJ Pagina op FB
heppi beurtdeej toe joewrote:Jarig
wrote:wrote:Gefeliciteerd!wrote:Jarig
Gefeliciflapstaartwrote:Jarig
wrote:heppi beurtdeej toe joewrote:Jarig
Shiit hee.. Snap ik dat dat hard aan komt ja! Is niet niks, hoop voor jou en voor hem dat ie goed herstelt.. Sterkte ermeewrote:Fijn...m'n vader is alcoholist en heeft geen vaste verblijfplaats, hoor ik net van m'n zus dat hij een schedelbasisfractuur, 2 blauwe ogen, een gebroken neus en geen gebit meer heeft. Maar zoals gewoonlijk was ie weer bezopen. Komt wel even hard aan dit hoor.
Idd man, sterkte!wrote:Shiit hee.. Snap ik dat dat hard aan komt ja! Is niet niks, hoop voor jou en voor hem dat ie goed herstelt.. Sterkte ermeewrote:Fijn...m'n vader is alcoholist en heeft geen vaste verblijfplaats, hoor ik net van m'n zus dat hij een schedelbasisfractuur, 2 blauwe ogen, een gebroken neus en geen gebit meer heeft. Maar zoals gewoonlijk was ie weer bezopen. Komt wel even hard aan dit hoor.
Heb het zelfde met een ander familie lid hierwrote:Bedankt jongens! Zo gaat 't al jaren, soms denk ik wel eens misschien is het beter als die overlijd. Klinkt heel erg hard, maar het is elke keer weer hetzelfde verhaal, mijn zus en ik willen hem niet de hele tijd af zien glijden.