niet veel slaap vaak uit tot smiddags maak dan een eitje ga dan roken ga dan avond eten ga dan weer computer en dan weer snachts naar bed
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iets in de trend van: Fap fap in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik fap fap, lekker de hele dag. Tot in de laatste uurtjes..!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Nog geen leerplichtambtenaar gekomen? Geen verdere plannen?Protoss wrote:niet veel slaap vaak uit tot smiddags maak dan een eitje ga dan roken ga dan avond eten ga dan weer computer en dan weer snachts naar bed
nou kijk ik ben vorig jaar in mei gezakt voor mn examen dus moest eerst niveau 1 doen op roc had ik geen zin in dus kwam ik bij zon 10 weken project dat je daarna weer naar school gaat of gaat werken nou dat was afgelopen in januari en vorige week had ik na 3 maanden wachten een contract getekend voor werk dus ja denk straks werken en leerplicht is toen vorig jaar 3 keer geweestPierrePruuk wrote:Nog geen leerplichtambtenaar gekomen? Geen verdere plannen?Protoss wrote:niet veel slaap vaak uit tot smiddags maak dan een eitje ga dan roken ga dan avond eten ga dan weer computer en dan weer snachts naar bed
nah heb een vriendin dus ga daar ookk soms heenD-Ruz wrote:Iets in de trend van: Fap fap in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik fap fap, lekker de hele dag. Tot in de laatste uurtjes..!
-
T
Ben al 2 keer gezakt voor me theorieD-Ruz wrote:Heuj straks hoor ik wanneer ik op kan voor auto
Met kruis en al?Pommer wrote:jezus eindelijk thuis
Jep, net terug van de kerk bedoelde ik ook hewootum wrote:Met kruis en al?Pommer wrote:jezus eindelijk thuis
-
G
eindelijk, werd wel eens tijd verdomme na al die jaren dat ie weg was!Pommer wrote:Jep, net terug van de kerk bedoelde ik ook hewootum wrote:Met kruis en al?Pommer wrote:jezus eindelijk thuis
beter zet ie nu wel de rots terug voor de grot!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
goedemorgen 
-
G
Rip it, share it, squeeze it, f*ck it!
hoezo btw zo laat wakker raw?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
1. omdat ik te weinig slaap had dus daarom nu egt moe benKSwoosh wrote:Rip it, share it, squeeze it, f*ck it!
2. ik had vanochtend nog geen goeiemorgen gezegd omdat internet krak was
wel lekker thuis komen met Married with children

ik niet sociaal dus, wist ik ook wel, maarja 
ik heb dus niet zitten gapen na het lezen
ik heb dus niet zitten gapen na het lezen
eindelijk thuis van werk
...kben kapot maar vanavond toch nog ff fitnessen 
muahahahahahaha
Dit is een WWW van Psyko Punkz, dat ze geen artiesten status krijgen.
Wat is hyves iritant. we kunnen niet meer dan 1000 vriendjes toevoegen. al 5 mailtjes gestuurd dat we artiest zijn en krijg niks terug...
slechttttttt
Hier de reactie van kleine kindjes :

Wat is hyves iritant. we kunnen niet meer dan 1000 vriendjes toevoegen. al 5 mailtjes gestuurd dat we artiest zijn en krijg niks terug...
kind 1 wrote:Zelfde verhaal hierzo met die artiesten status, heb een paar nummers om te uploaden maar krijg geen artiesten status, lijkt wel een loterij hierzo, sommige minder waardige "artiesten" krijgen gewoon de status en de echte worden soms gewoon geweigerd!:protest:
kind 2 wrote:ik ken meer bekende mensen, toevallig in het hardstyle genre die hetzelfde probleem hebben.
ze worden er ook echt helemaal gek van dat hyves hen niet geloofd/niet reageert.
blijf het proberen, ik zou het anders niet weten
stel je voor dat je niet genoeg hyves vriendjes kan hebben :') :') :') :') :')
-
M
-
E
gewoon aanklikken dat je dance, trnace draait en dan gewoon HS-tracks uploaden!roberttt wrote:muahahahahahaha
Wat is hyves iritant. we kunnen niet meer dan 1000 vriendjes toevoegen. al 5 mailtjes gestuurd dat we artiest zijn en krijg niks terug...slechttttttt
kind 1 wrote:Zelfde verhaal hierzo met die artiesten status, heb een paar nummers om te uploaden maar krijg geen artiesten status, lijkt wel een loterij hierzo, sommige minder waardige "artiesten" krijgen gewoon de status en de echte worden soms gewoon geweigerd!:protest:kind 2 wrote:ik ken meer bekende mensen, toevallig in het hardstyle genre die hetzelfde probleem hebben.
ze worden er ook echt helemaal gek van dat hyves hen niet geloofd/niet reageert.
blijf het proberen, ik zou het anders niet weten
weer een geniale aflevering van Family Guy 
Family Guy, altijd topPommer wrote:weer een geniale aflevering van Family Guy![]()
Zo geniaal is dat altijdChukkels wrote:Family Guy, altijd topPommer wrote:weer een geniale aflevering van Family Guy![]()