hello!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zooo.. t product op youtube..
Nu nog een hele pop maken voor morgen. en ik moet vanavond tot vannacht werken. gadver.
Nu nog een hele pop maken voor morgen. en ik moet vanavond tot vannacht werken. gadver.
I just came to say
roberttt wrote:p-stylez wrote:hello!
Shut The Fuck Up!Parvuz wrote:I just came to sayroberttt wrote:p-stylez wrote:hello!
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:00 Frequencerz
16:00 – 17:00 Alphaverb
17:00 – 18:00 Wildstylez
18:00 – 19:00 Alpha²
19:00 – 20:00 Bioweapon
20:00 – 21:00 Noisecontrollers
21:00 – 21:30 Crypsis: live
21:30 – 22:30 Zatox
22:30 – 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 – 00:00 Ran-D vs B-Front
Chukkels wrote: Shut The Fuck Up!
maarten1410 wrote:EEEEEEEEENNNNN ONTOPIC??
Wist je dat: Ik helemaal ziek wordt van al dat gezeik en kansloos geouwehoer hier op Hardtraxx? Even twee dagen niet online en je kunt meteen 172 pagina's bijlezen. Alleen in offtopic al. En wat staat erin? NIKS! Gewoon he-le-maal NIKS!
Ik kom over een paar dagen wel weer terug. Doei!
Crypsis voor de Psyko Punkz?Chukkels wrote:
14:00 – 15:00 Noisecult
15:00 – 16:00 Frequencerz
16:00 – 17:00 Alphaverb
17:00 – 18:00 Wildstylez
18:00 – 19:00 Alpha²
19:00 – 20:00 Bioweapon
20:00 – 21:00 Noisecontrollers
21:00 – 21:30 Crypsis: live
21:30 – 22:30 Zatox
22:30 – 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 – 00:00 Ran-D vs B-Front
Hier lekker het zonnetje 
Waarom moet ik, als ik andere mensen of zelfs dieren zie geeuwen, ook geeuwen? – Miguel
Gefeliciteerd Miguel, je behoort tot de helft van de volwassenen die ‘last’ heeft van aanstekelijk gapen. Dat betekent waarschijnlijk dat je een zeer sociale man bent. Waarom? Experimenten tonen aan dat vooral die mensen gaan gapen wanneer anderen het ook doen. Autisten, kinderen onder vier jaar en mensen die erg op zichzelf gericht zijn, gapen niet als anderen het wel doen.
Laten we een stap terug doen, waarom gapen we überhaupt? De laatste theorie is dat gapen zorgt voor koeling van de hersens en daardoor je concentratie helpt. Mensen die een ijspak op hun voorhoofd hebben, zijn niet aan het gapen te krijgen, zo ontdekten onderzoekers in Amerika. Door de koele lucht naar binnen te zuigen, wordt de warmte van je hersens afgevoerd, zo denken ze. Dat gebeurt vooral in situaties waarin je geconcentreerd moet blijven en juist niet wil gaan slapen.
Dat kwam eerder in onze evolutie goed van pas. Stel je een nederzetting voor, 10.000 voor Christus. Rovers en vijanden zijn overal, dus houden mensen ‘s nachts de wacht. Om wakker te blijven, gapen ze. Behalve dat ze daar zelf wakker door blijven, is het een signaal aan andere dorpelingen die de wacht houden. Die laten zien dat ze ook wakker blijven door terug te gapen.
Nu lopen de meeste mensen geen wacht meer, maar zitten we misschien wel op een saaie cursus. Ons lichaam wil indommelen, maar door gapen geven we onze concentratie een oppepper. Anderen zien dat, willen niet achterblijven en gapen dus ook.
De aanstekelijkheid van gedrag werkt op meer gebieden. Mensen die een ander zien krabben, krijgen zelf ook jeuk, blijkt uit recent onderzoek. Ook daar treedt hetzelfde mechanisme in werking: jij hebt jeuk, ik zal laten zien dat ik met je meeleef.
Toen zag ik dit plaatje erbij en moest ik nog gapen ook
.

Waarom moet ik, als ik andere mensen of zelfs dieren zie geeuwen, ook geeuwen? – Miguel
Gefeliciteerd Miguel, je behoort tot de helft van de volwassenen die ‘last’ heeft van aanstekelijk gapen. Dat betekent waarschijnlijk dat je een zeer sociale man bent. Waarom? Experimenten tonen aan dat vooral die mensen gaan gapen wanneer anderen het ook doen. Autisten, kinderen onder vier jaar en mensen die erg op zichzelf gericht zijn, gapen niet als anderen het wel doen.
Laten we een stap terug doen, waarom gapen we überhaupt? De laatste theorie is dat gapen zorgt voor koeling van de hersens en daardoor je concentratie helpt. Mensen die een ijspak op hun voorhoofd hebben, zijn niet aan het gapen te krijgen, zo ontdekten onderzoekers in Amerika. Door de koele lucht naar binnen te zuigen, wordt de warmte van je hersens afgevoerd, zo denken ze. Dat gebeurt vooral in situaties waarin je geconcentreerd moet blijven en juist niet wil gaan slapen.
Dat kwam eerder in onze evolutie goed van pas. Stel je een nederzetting voor, 10.000 voor Christus. Rovers en vijanden zijn overal, dus houden mensen ‘s nachts de wacht. Om wakker te blijven, gapen ze. Behalve dat ze daar zelf wakker door blijven, is het een signaal aan andere dorpelingen die de wacht houden. Die laten zien dat ze ook wakker blijven door terug te gapen.
Nu lopen de meeste mensen geen wacht meer, maar zitten we misschien wel op een saaie cursus. Ons lichaam wil indommelen, maar door gapen geven we onze concentratie een oppepper. Anderen zien dat, willen niet achterblijven en gapen dus ook.
De aanstekelijkheid van gedrag werkt op meer gebieden. Mensen die een ander zien krabben, krijgen zelf ook jeuk, blijkt uit recent onderzoek. Ook daar treedt hetzelfde mechanisme in werking: jij hebt jeuk, ik zal laten zien dat ik met je meeleef.
Toen zag ik dit plaatje erbij en moest ik nog gapen ook

Tijdens het lezen van dat bericht moest ik ook gapen 
haha hier ookDaveytl wrote:Tijdens het lezen van dat bericht moest ik ook gapen
+1Daveytl wrote:Tijdens het lezen van dat bericht moest ik ook gapen
ben 3 jaar autist en ben op mezelf gerichtProject 141 wrote:Protoss wrote:ik moet niet gapenSo, what are you?Autisten, kinderen onder vier jaar en mensen die erg op zichzelf gericht zijn, gapen niet als anderen het wel doen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Woensdag is echt een kut dag
- half 10 de trein naar school
- half 4 terug van school
- 4 uur kranten doen
- eten
- dan meteen door naar werk
- half 11 thuis :') dus heb van 15.30 tot 16.00 de enige vrije tijd en ben nu mega casus aan het maken :')
- half 10 de trein naar school
- half 4 terug van school
- 4 uur kranten doen
- eten
- dan meteen door naar werk
- half 11 thuis :') dus heb van 15.30 tot 16.00 de enige vrije tijd en ben nu mega casus aan het maken :')
idd wat een kut dag werd wakker gebeld ging daarna eitje bakken en op de computer zitten man wat saai
Heuj straks hoor ik wanneer ik op kan voor auto
ik moet ook nog keer met rijbewijs gaan beginnen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat doe jij eigenlijk zo op een dag Protos?