Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2108, 2109, 2110, 2111, 2112, 2113, 2114 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:19 

Nederlands elftal :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:59 

Nederland
Krul - Janmaat - De Vrij - Martins Indi - Blind - Clasie - Maher - Strootman - Lens - Van Persie - John
Italie:
Buffon - Abate - Barzagli - Astori - Santon - De Rossi - Pirlo - Montolivo - Candreva - Balotelli - El Shaarawy

Alsof je Barcelona tegen een plaatselijk woestijn elftal met polio uit afrika tegen elkaar laat voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:09 

Geen Ranocchia :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Nederland
Krul - Janmaat - De Vrij - Martins Indi - Blind - Clasie - Maher - Strootman - Lens - Van Persie - John
Italie:
Buffon - Abate - Barzagli - Astori - Santon - De Rossi - Pirlo - Montolivo - Candreva - Balotelli - El Shaarawy

Alsof je Barcelona tegen een plaatselijk woestijn elftal met polio uit afrika tegen elkaar laat voetballen

Dat team van Nederland is echt om te huilen. Waar zijn snijder/van de vaart, heitinga? :/

Nerazzurro93 schreef:
Geen Ranocchia :/

idd jammer. Chiellinni , bonucci mis ik ook. Had zelf niet voor el shaarawy gekozen dan eerder voor Cassano ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:15 

Heb jij El Sharaawy ooit zien voetballen?
Cassano :lol:

El Sharaawy, Neymar, Pogba om er maar 3 te noemen die wereldniveau worden/al zijn en Messi achterna KUNNEN gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Heb jij El Sharaawy ooit zien voetballen?
Cassano :lol:

El Sharaawy, Neymar, Pogba om er maar 3 te noemen die wereldniveau worden/al zijn en Messi achterna KUNNEN gaan

Ja, hij is zeker een talent, maar ik had zelf nog even gewacht met het opstellen van hem. Of hem erin zetten in de wedstrijd zelf. dus dat hij begint als wissel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:23 

Aaaaaaaaaaah zeuuuuuuu mien jungggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoezo speelt Pellè niet dan?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Je wordt bedankt Nerazzurro93. Weer een pagina vervuild met voetbal. Als je voortaan weer een opmerking wil maken over italiaans voetbal, doe dat dan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:09 

Hardtraxx Veteran

En het staat gewoon 1-0 voor NL :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Belgie maakt zowel NL als Italie in met deze ploeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Hihi jaaa klopt oh nee toch niet.... ga nu maar weer verder met het kijken van veldfietsen of korfbal of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:05 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
nielstil schreef:

Hihi jaaa klopt oh nee toch niet.... ga nu maar weer verder met het kijken van veldfietsen of korfbal of zo.

Korfbal? :huh:

En ik denk dat de Belgische ploeg die nu speelt wel degelijk wint van NL :P (als NL nog steeds speelt op de manier zoals op het EK toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:21 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

En ik denk dat de Belgische ploeg die nu speelt wel degelijk wint van NL :P (als NL nog steeds speelt op de manier zoals op het EK toch)

Jullie zijn het 1-na-beste land ter wereld in korfbal. Misschien jij het wel onder de naam bal du corff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
nielstil schreef:

Jullie zijn het 1-na-beste land ter wereld in korfbal. Misschien jij het wel onder de naam bal du corff.

En jullie staan eerste dus wat zeik je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:29 

Belgie is zoiezo beter dan NL, ook op papier
Was ook goed te merken de laatste wedstrijd dat NL voetballes kreeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:35 

Hardtraxx Veteran

-----------------------------------Stekelenburg--------------------------------------

Van Rhijn-----------Heitinga-----------Vlaar--------------------Blind

--------Afellay--------------Sneijder----------------Van der Vaart

------Kuyt--------------------Van Persie------------------Robben

Mag jij mij vertellen in welke linie België beter is :) Alleen centraal achterin is Belgie (een stuk) beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Witsel - Fellaini - De bruyne moete zeker niet onderdoen voor dat middenveld van NL ;) Heb je Dembele nog als wissel en eventueel Hazard aanvallend in het middenveld
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:38 

Middenveld

Hazard, Witsel, Fellaini
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Lekker boeiend weer allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:45 

Delt-A schreef:
Lekker boeiend weer allemaal

Voetbal voor het leven jonge !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Witsel - Fellaini - De bruyne moete zeker niet onderdoen voor dat middenveld van NL ;)

Dacht het niet he. Ben ik het in ieder geval helemaal niet mee eens.
De ster van Inter van vorig jaar, Van der Vaart de ster van HSV en Afellay die een belangrijke schakel is bij Schalke.
Middenveld hebben we ook nog De Jong/ De Jong/ Van Bommel/ Strootman op de bank zitten die toch ook zeker een leuk balletje kunnen trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:49 

Ja dat kunnen ze, maar dan moeten ze dat maar eens laten zien, want het WK 2014 tegen landen als Frankrijk, Duitsland en vooral Spanje en Brazilie leg je het af, en qua selectie en kwaliteit al helemaal

Moet nog veel veranderen in ons oranje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:51 

Hardtraxx Veteran

Diegene die jij opnoemt zijn allemaal aardige spelers, maar je kunt ze niet vergelijken met een Sneijder zoals hij op het WK 2010 speelde. De meeste (vind ik) zijn allemaal net niet goed genoeg voor de top en enkelen worden gewoon jaar na jaar minder (van bommel, sneijder, van der vaart).

Belgie heeft ook een 8-tal jaar gesukkeld met een ploeg die te oud was en daarom zoveel kampioenschappen heeft gemist. Nu hebben we weer een jonge ploeg die sowieso nog 4-6 jaar op topniveau kan meedraaien en daar ben ik allesinds blij mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:52 

Hardtraxx Veteran

Takelt alleen nog maar af. 2010 was voor de komende 10 jaren de laatste kans denk ik.
Vorige  1 ... 2108, 2109, 2110, 2111, 2112, 2113, 2114 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic