Moet je ook lekker niet doen.wrote:Hey mopjes en droeftoeters, wist je dat je van beffen keelkanker kunt krijgen?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Jawel, likken tot ik de parel bereikwrote:Moet je ook lekker niet doen.wrote:Hey mopjes en droeftoeters, wist je dat je van beffen keelkanker kunt krijgen?
Het is al telaat.wrote:Moet je ook gwn niet doen. vieze
R.I.P JEFSKIII
Hij was nog zo jong
wrote:Alleen bijstandsmoeders lezen de Telegraaf. Dezelfde groep die Hart van Nederland als een nieuwsprogramma beschouwen en massaal kijken naar Sterren springen.wrote:Zijn er mensen die de Telegraaf lezen? En zo ja, waarom lees je juist die krant!
thanks
-
J
Doe eens niet zo gemeenwrote:Het is al telaat.wrote:Moet je ook gwn niet doen. vieze
R.I.P JEFSKIII
Hij was nog zo jong![]()
TOET!
Ouwe grapjes zijn altijd leuk om te maken
Ouwe grapjes zijn altijd leuk om te maken
-
N
Italië gaat Nederland kleineren vanavond.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jup een pak slaag krijgen ze. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wordt dit weer een hele pagina voetbalgeneuzel? 
-
N
Ligt eraan wie er wint.wrote:Wordt dit weer een hele pagina voetbalgeneuzel?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dat moet bijna wel inderdaadwrote:Italië gaat Nederland kleineren vanavond.
Zitten zeker veel spelers van Inter bij?wrote:Italië gaat Nederland kleineren vanavond.
wrote:Wordt dit weer een hele pagina voetbalgeneuzel?
-
N
No, maar dat zou wel moeten natuurlijk. Zal ik een betoog houden over hoe goed de jeugd van Inter is? Daar zitten namelijk veel goede Italianen.wrote:Zitten zeker veel spelers van Inter bij?wrote:Italië gaat Nederland kleineren vanavond.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ja doe maar. Maar niet hier.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
nee doeiwrote:No, maar dat zou wel moeten natuurlijk. Zal ik een betoog houden over hoe goed de jeugd van Inter is? Daar zitten namelijk veel goede Italianen.wrote:Zitten zeker veel spelers van Inter bij?wrote:Italië gaat Nederland kleineren vanavond.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
nee ga weg
-
N
Rustig, ik was het niet van plan. Nu niet althans.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Mooi zo, voordat je weer dingen neer plempt zonder erbij na te denkenwrote:Rustig, ik was het niet van plan. Nooit niet althans.
-
J
Balotelli en El Sharaawy neuken de Hollandse verdedigers denk ik ja.wrote:Italië gaat Nederland kleineren vanavond.