Al deze gappies die zo reageren omdat Nerazzurro93 een andere mening heeft als hun
:')
:')
Haha ik beeld het me ook echt in nu. Dat zou zo geniaal zijn he. Ik lul ze wat betreft Inter allemaal onder de tafel. Als ze dan gaan lachen is dat een teken van zwakte.wrote:wrote:Op AL die positie kan ik betere spelers kiezen. Sowieso zijn alle spelers van Inter op die posities beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moeten ze jou eens aan tafel zetten bij Voetbal International, ik weet zeker dat dan zelfs bij Johan Derksen de tranen over de wangen rollen van het lachen.
Heb je hier verklaring voor? Je kent me niet.wrote:Wanne mongol.
wrote:Marcelo
Hij bedoelt Marcelo van PSV. Niet die van Realwrote:wrote:Marcelo![]()
What makes you think I give a damn about you?wrote:Heb je hier verklaring voor? Je kent me niet.wrote:Wanne mongol.
En die Sneijder van Galatasaray dan ?wrote:nou ja sneijder is wel goed van inter
she did it!wrote:omgomgomgomg
vanavond om 7 uur speech van Beatrix herself
men verwacht dat ze afstand gaat doen van de troon
kijkenkijkenkijken sicksicksicknieuws
wrote:Past die kop van Lexie wel op de euro?
wrote:Wordt tijd dat die ouwe muts ook een keer met pensioen gaat.
Misschien omdat ze helemaal niets kan en de grootste uitkeringtrekker is die er bestaat? Ik wel om die reden namelijk.wrote:Waarom wilt iedereen haar weg hebben?
Dat eerste slaat kant noch wal en ten tweede, alexander krijgt net zo veel geld als haar. Dat ligt gewoon aan de job.wrote:Misschien omdat ze helemaal niets kan en de grootste uitkeringtrekker is die er bestaat? Ik wel om die reden namelijk.wrote:Waarom wilt iedereen haar weg hebben?