Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2100, 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:54 

Messi is inderdaad iets boven het niveau van Sjaak Polak. Zet hem in Italië of Engeland neer zonder Xavi of Iniesta en hij is niet zo bijster goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
nielstil schreef:
jij had 6 spelers in je topteam van 2012 die bij inter milaan spelen dus lach lekker met jezelf xd

Dat is het leuke van voetbal. Iedereen mag zijn mening erover hebben. Dat jij standaard aanneemt dat het lijstje dat uitgeroepen is tot beste team ook daadwerkelijk het beste is, is jouw probleem. Ik schat Pique, Alves, Ramos, Xabi Alonso en Falcao niet tot de absolute top. Die lijst is echt belachelijk.

Enkel falcao die jij noemt zat bij mijn team :P

Nerazzurro93 schreef:
Messi is inderdaad iets boven het niveau van Sjaak Polak. Zet hem in Italië of Engeland neer zonder Xavi of Iniesta en hij is niet zo bijster goed.

xd Hij heeft er anders wel 4 gemaakt in een wedstrijd tegen brazilie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:57 

Wat kraam jij een onzin uit...

Er zijn meer spelers dan een Xavi / Iniesta en vooral in de toekomst voor aanvoer, en Messi kan in elke competitie wel uit de voeten.
Geld ook voor Neymar, die komt er ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ga nou niet tegen deze beste vent in :lol: de plek op de ranglijst van Inter zegt toch genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:00 

Firetrap schreef:
Ga nou niet tegen deze beste vent in :lol: de plek op de ranglijst van Inter zegt toch genoeg.

Wat is dat dan? Hou de Italiaanse competitie stand namelijk niet zo bij..

Die El Sharaawy van AC Milan, wat een speler :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

hahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahah clubliefde oke, maar dit slaat alles joh absurde knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:04 

Klopt, El Sharaawy is wel een goede speler. Beetje voorbarig dat je Neymar al een goede toekomst voorspelt. Ik neem aan dat je geen hele wedstrijden van hem kijkt en het is maar af te wachten hoe hij presteert op niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:06 

Nerazzurro93 schreef:
Klopt, El Sharaawy is wel een goede speler. Beetje voorbarig dat je Neymar al een goede toekomst voorspelt. Ik neem aan dat je geen hele wedstrijden van hem kijkt en het is maar af te wachten hoe hij presteert op niveau.

Geloof mij maar dat Neymar er komt knul, maar dat hoef je eigelijk niet tegen jou te zeggen want dat je een geval appart bent is zo.
Braziliaanse competitie is bij lange na niet een laag niveau te noemen, vooral fysiek.

En Neymar heeft het zeker inzich beter te worden dan Messi, want hij is nog 6/7 jaar jonger + verder dan Messi was op zijn leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:08 

Hardtraxx Veteran

Het verschil tussen neymar en messi is vooral dat neymar echt overal op het veld opduikt (op zijn eigen 16 meter na dan). Momenteel is messi sowieso nog balvaster etc., maar ik denk dat die dinge bij Neymar met de jaren sowieso nog wel gaan verbetere
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:10 

nielstil schreef:
Het verschil tussen neymar en messi is vooral dat neymar echt overal op het veld opduikt (op zijn eigen 16 meter na dan). Momenteel is messi sowieso nog balvaster etc., maar ik denk dat die dinge bij Neymar met de jaren sowieso nog wel gaan verbetere

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:13 

Hardtraxx Veteran

Neymar wordt niet beter dan Messi, dat is overdreven. Hij wordt uiteindelijk een beetje a la Ronaldo, maar dan iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hij wordt uiteindelijk een beetje a la Ronaldo, maar dan iets minder.

Heb je als is gezien hoeveel passen neymar geeft op een wedstrijd? :P pakweg 5x zoveel als ronaldo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:16 

die gekke italiaan is terug en Voetbal is weer onderwerp van de avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:17 

Firetrap schreef:
Neymar wordt niet beter dan Messi, dat is overdreven. Hij wordt uiteindelijk een beetje a la Ronaldo, maar dan iets minder.

Denk echt wel dat die Messi vooruit kan springen, maar we zullen zien in de toekomst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:50 

Hardtraxx Veteran

Als ik m'n P binnenheb, gaan wonen in Eindhoven :). Iemand tips bij welke vereniging ik het beste kan gaan ?

Maat van me (zit bij het RSC) zegt iig dat het ESC een kneuzenclub is :P. Dan blijven SSRE en nog wat over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:55 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik schat Pique, Alves, Ramos, Xabi Alonso en Falcao niet tot de absolute top. Die lijst is echt belachelijk.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry moest ff >.<

Godver, beetje jammer dat er een maximum is aan smilies :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

:aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww:

huh sick echt zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:59 

Hardtraxx Veteran

Ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:05 

El Mare schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik schat Pique, Alves, Ramos, Xabi Alonso en Falcao niet tot de absolute top. Die lijst is echt belachelijk.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry moest ff >.<

Godver, beetje jammer dat er een maximum is aan smilies :cry:
Vind jij hen de beste spelers van de wereld? Dat is gewoon echt niet zo. Er zijn zoveel betere spelers. Op AL die positie kan ik betere spelers kiezen. Sowieso zijn alle spelers van Inter op die posities beter, maar omdat jullie me niet geloven noem ik geen spelers van Inter die beter zijn dan de spelers die ik noemde.

Silva>Piqué
Cole>Alves (Cole weliswaar op links, maar blijft een back. Of zie je Alves niet als back?)
Chiellini>Ramos
Scholes nog steeds of Pirlo>Xabi Alonso
Ibra>Falcao

Ik lach me werkelijk de tering om die lijst. Het is één groot gegeil op alles wat met Real en Barca te maken heeft en jullie trappen er ook nog in. Dát is pas om te lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:08 

Hardtraxx Veteran

Ik kan er je enigszins gelijk in geven in dat lijstje, alhoewel je met je opmerking dat al die Inter spelers beter zijn op die positie voor geen meter serieus kan nemen :lol: Dus bespaar je aub al je moeite in je lappen tekst, ik lees en lach alleen nog maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:10 

Ok, dat is dan te wijten aan een gebrek aan kennis van jouw kant, maar dat respecteer ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:14 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ok, dat is dan te wijten aan een gebrek aan kennis van jouw kant, maar dat respecteer ik.

knuppol
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Sowieso zijn alle spelers van Inter op die posities beter

:lol: :lol: :lol:
Volges mij rijdt er een een aapje op een eenwieler rond in jou kop ofzo want der komt echt niks nuttig uit bij jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:29 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Op AL die positie kan ik betere spelers kiezen. Sowieso zijn alle spelers van Inter op die posities beter

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Eigenlijk moeten ze jou eens aan tafel zetten bij Voetbal International, ik weet zeker dat dan zelfs bij Johan Derksen de tranen over de wangen rollen van het lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:39 

Hardtraxx Veteran

Wanne mongol.
Vorige  1 ... 2100, 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic