Sorry zal wel weer weg gaan 
volgens mij let iedereen er op dat hij geen onzin postAlmighty wrote:Ja die was keiandersroberttt wrote:Hmm wil zever#1 Terug !!!!!!!!!
volgens mij let iedereen er op dat hij geen onzin postAlmighty wrote:Ja die was keiandersroberttt wrote:Hmm wil zever#1 Terug !!!!!!!!!
Ja ik dacht dat 'ie echt een uur had gedoucht ofzo maar dat viel dus wel mee.wesskeej wrote:En dan vraag je aan hem waarom hij lang douchthidde wrote:Haha ok ik douche ook wel 'ns lang ja.![]()
Vanmorgen nog 30 minuten ofzo. Ouders niet thuis dus geen gezeik, kom ik de douche uit, kijk ik op de klok schrik ik me de pestpleuris omdat ik nog moest eten + haar doen + tanden poetsen in 15 min
de gezelligheid van #1 is helaas niet meegekomen naar #2.Almighty wrote:Ja die was keiandersroberttt wrote:Hmm wil zever#1 Terug !!!!!!!!!
hoe zou het komenoostzaner wrote:de gezelligheid van #1 is helaas niet meegekomen naar #2.
Ik zeg wel niks meerKSwoosh wrote:hoe zou het komenoostzaner wrote:de gezelligheid van #1 is helaas niet meegekomen naar #2.niet dat ik jou de schuld geef fzo
jah hoor geef mij lekker de schuld.KSwoosh wrote:hoe zou het komenoostzaner wrote:de gezelligheid van #1 is helaas niet meegekomen naar #2.niet dat ik jou de schuld geef fzo
neeoostzaner wrote:jah hoor geef mij lekker de schuld.
Rico en Pat zijn ook weg daar licht het aanroberttt wrote:inderdaad, de gezelligheid is wegHet moet terug komen !
oh sorry dan heb ik het even verkeerd gelezen.KSwoosh wrote:neeoostzaner wrote:jah hoor geef mij lekker de schuld.
ik zei toch niet! :S
probeer ik het een keer goed te doen
jah toen ik et typte had ik al beejte gevoel dat het verkeerd over kon komenoostzaner wrote:oh sorry dan heb ik het even verkeerd gelezen.![]()
sorry swooshie.
KSwoosh wrote:jah toen ik et typte had ik al beejte gevoel dat het verkeerd over kon komenoostzaner wrote:oh sorry dan heb ik het even verkeerd gelezen.![]()
sorry swooshie.
maar was beetje bedoeld zo van: door al die regeltjes van de laatsee tijd
en mss ook wel door de golf nieuwe membes
hidde wrote:![]()
![]()
Maar nu kan je zeggen: Oh, daar ben jeRik wrote:Ik wou in djpatts topic vragen: Waar is Perry? maar dat kan nu niet meer
Ik ook een keer volgens mij, maar weet eigelijk ook nie waaromD-Ruz wrote:Heb een Gilette Fusion scheermesje binnen gekregen en 3 bonnen voor gratis scheergel, deo en moisturizer.
Stond op de doos: Gratis cadeau speciaal voor jou. Maar heb geen id waarom ik het krijg, kan me geen actie herrineren, iemand wie dit nog meer heeft gehad