Ik ga douchen met een 1-0 voorsprong, kom eronderuit 5-3??
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Wat een rare wedstrijd
En wat een schitterende (jaja, onbedoelde) goal van kuyt.
kheb de wedstrijd helemaal niet gevolgd
ik ga nu lekker slapen want moet er morgen weer vroeg uit voor werk
ik ga nu lekker slapen want moet er morgen weer vroeg uit voor werk
hele slechte wedstrijd eigenlijk..
+1 Bier was opMartin wrote:hele slechte wedstrijd eigenlijk..
-
T
roberttt wrote:+1 Bier is opMartin wrote:hele slechte wedstrijd eigenlijk..
-
A
Heb die nieuwe Firefox dat je plaatjes in de top kan doen
Had ik maar eerder geupdate
View on YouTube
View on YouTube
-
E
weltruste!
-
T
biscuit wrote:weltruste!
Dude hoe lang douche jij?Almighty wrote:Ik ga douchen met een 1-0 voorsprong, kom eronderuit 5-3??
Hij fapt onder de douche en heeft erectie problemen.
Ik mis het oude zever topic
Ik mis het oude zever topic
-
G
kon bij de vorige ook alAlmighty wrote:Heb die nieuwe Firefox dat je plaatjes in de top kan doenHad ik maar eerder geupdate
nu hebben ze et alleen personas genoemt
En ik mis de oude hardstyle maar als ik daarover begin krijg ik gelijk te horen dat ik ''met de tijd mee moet'' en ''verandering moet accepteren'' want ''muziek verandert nou eenmaal''. 
-
G
je moet welhidde wrote:En ik mis de oude hardstyle maar als ik daarover begin krijg ik gelijk te horen dat ik ''met de tijd mee moet'' en ''verandering moet accepteren'' want ''muziek verandert nou eenmaal''.
-
T
Nee want dat is al uitgekomenKSwoosh wrote:je moet welhidde wrote:En ik mis de oude hardstyle maar als ik daarover begin krijg ik gelijk te horen dat ik ''met de tijd mee moet'' en ''verandering moet accepteren'' want ''muziek verandert nou eenmaal''.want er komt geen hardstyle van vroegah meer uit
-
G
jij snapt etwesskeej wrote:Nee want dat is al uitgekomen
-
T
Like DuhKSwoosh wrote:jij snapt etwesskeej wrote:Nee want dat is al uitgekomen
Dan moet je naar early hardstyle feestjes gaan is ook nice
-
A
Was zo'n lekkere 30/40 minhidde wrote:Dude hoe lang douche jij?Almighty wrote:Ik ga douchen met een 1-0 voorsprong, kom eronderuit 5-3??
-
T
Dat doe ik ook altijd is echt fijn 
-
A
Dan zijn je handen helemaal verrimpelt enzo 
-
T
Opa-handen noemde ik dat vroeger altijd 
Haha ok ik douche ook wel 'ns lang ja.
Vanmorgen nog 30 minuten ofzo. Ouders niet thuis dus geen gezeik, kom ik de douche uit, kijk ik op de klok schrik ik me de pestpleuris omdat ik nog moest eten + haar doen + tanden poetsen in 15 min
Vanmorgen nog 30 minuten ofzo. Ouders niet thuis dus geen gezeik, kom ik de douche uit, kijk ik op de klok schrik ik me de pestpleuris omdat ik nog moest eten + haar doen + tanden poetsen in 15 min
-
T
En dan vraag je aan hem waarom hij lang douchthidde wrote:Haha ok ik douche ook wel 'ns lang ja.![]()
-
A
Ja die was keiandersroberttt wrote:Hmm wil zever#1 Terug !!!!!!!!!