Deze kon ik wel waarderen.wrote:pas maar op voor je portomonnee als je bij dr in de buurt komt dan
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dubbelpost
Last edited by Frazyr on , edited 1 time in total.
Dalijk tussentijdse toets... Toch best wel een beetje nerveus.
Hopelijk haal ik die shit
Hopelijk haal ik die shit
Zometeen sollicitatie gesprek, hoop dat ik aangenomen ga worden want heb het thuis zitten nu wel een beetje gehad.
Waar?wrote:Zometeen sollicitatie gesprek, hoop dat ik aangenomen ga worden want heb het thuis zitten nu wel een beetje gehad.
-
J
Bavaria 
Dat is niet aardig he meneer.wrote:De ballenbak?
Excuus.wrote:Dat is niet aardig he meneer.wrote:De ballenbak?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Nog 7 maandenwrote:Nog maar 2 weken stage
Over een uurtje sollicitatie gesprek voor stage. hoop dat ik aangenomen word. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Delete is een goeie gast.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Zeker, flink gelachen met die kerel!wrote:Delete is een goeie gast.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Eyoung nu te horen op Epidemic.FM !!!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Op RTL 4 is nu RTL nieuwswrote:Eyoung nu te horen op Epidemic.FM !!!!
-
G
op NL3 volges mij straks Wie is de Mol, zeker kijken!wrote:Op RTL 4 is nu RTL nieuwswrote:Eyoung nu te horen op Epidemic.FM !!!!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Op 24kitchen wordt nu eten bereid, zeker kijken!
-
J
Dan krijg ik nog meer honger dan dat ik nu al hebwrote:Op 24kitchen wordt nu eten bereid, zeker kijken!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Net de film Red State gezien.
Je kan die film met één plaatje beschrijven

Je kan die film met één plaatje beschrijven

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wow, veel beter dan verwacht:
Electronic Vibes - Free Tracks Package
Electronic Vibes - Free Tracks Package
Bekerwedstrijd Vitesse - Ajax kan niet doorgaan
De bekerwedstrijd Vitesse - Ajax op 31 januari mag niet gespeeld worden. Dat meldt De Gelderlander. Volgens het Gelderse medium is dat vrijdag bepaalt door de voorzieningenrechter. Op 2 februari wordt in het Gelredome het Hard Bass feest georganiseerd en daarvoor moeten voorbereidingen getroffen worden. Organisator Q Dance had daarom een verzoek ingediend om de bekerwedstrijd te verplaatsen. Dat verzoek is nu goedgekeurd en dus moeten de clubs zoeken naar een nieuwe datum voor de wedstrijd.
De rechter stelde Q Dance vandaag in het gelijk en het ligt in de lijn der verwachtingen dat de wedstrijd nu een dag vervoegd gaat worden. Dat de wedstrijd gespeeld wordt op donderdag, heeft te maken met tv-uitzendingen. Eredivisie Live zendt nu wedstrijden uit op dinsdag, woensdag en donderdag. Normaal gesproken zal Vitesse-Ajax worden omgeruild met een ander duel, dat wel op donderdag de 31e gespeeld kan worden.

De bekerwedstrijd Vitesse - Ajax op 31 januari mag niet gespeeld worden. Dat meldt De Gelderlander. Volgens het Gelderse medium is dat vrijdag bepaalt door de voorzieningenrechter. Op 2 februari wordt in het Gelredome het Hard Bass feest georganiseerd en daarvoor moeten voorbereidingen getroffen worden. Organisator Q Dance had daarom een verzoek ingediend om de bekerwedstrijd te verplaatsen. Dat verzoek is nu goedgekeurd en dus moeten de clubs zoeken naar een nieuwe datum voor de wedstrijd.
De rechter stelde Q Dance vandaag in het gelijk en het ligt in de lijn der verwachtingen dat de wedstrijd nu een dag vervoegd gaat worden. Dat de wedstrijd gespeeld wordt op donderdag, heeft te maken met tv-uitzendingen. Eredivisie Live zendt nu wedstrijden uit op dinsdag, woensdag en donderdag. Normaal gesproken zal Vitesse-Ajax worden omgeruild met een ander duel, dat wel op donderdag de 31e gespeeld kan worden.
-
G
uiteindelijk toch allemaal van ID&T
-
S
ID&Q is het, niet?