Zijn tieten brak?wrote:Ik ben zo brak als een tiet.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dankjewel iedereen!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Eerste set voor van Gerwin is al binnen 
Het is het zever topic. Hier kan dus alles worden geplaatst. Doe nou niet als enkele op posts over radioshowswrote:Maak een dart topic ofzo want dit interreseert niet iedereen
of ga jij naar een ander topicwrote:Maak een dart topic ofzo want dit interreseert niet iedereenwrote:Eerste set voor van Gerwin is al binnen
Precieswrote:Het is het zever topic. Hier kan dus alles worden geplaatst. Doe nou niet als enkele op posts over radioshowswrote:Maak een dart topic ofzo want dit interreseert niet iedereen
Begint goed. 2de dubbelpost dit jaar al...
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
4 sets.wrote:Eerste set voor van Gerwin is al binnen
EDIT: Taylor heeft ook weer een set binnen. (3)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
of ga jij naar een ander forumwrote:of ga jij naar een ander topicwrote:Maak een dart topic ofzo want dit interreseert niet iedereenwrote:Eerste set voor van Gerwin is al binnen
nee ga ik niet doen omdat jij dat zegt.... pff wat denk je wel
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik denk dat ik ga slapen nu. Alweer laat zat.
Van Gerwen heeft het zelf weggegeven. Kansen op de 2-5 gemist, en dat straft 'The power' natuurlijk genadeloos af.
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!
wrote:Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!
wrote:Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!
Hoeveelste dubbelpost is dit al dit jaar? ik zit nu op 2wrote:wrote:Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!
Eerstewrote:Hoeveelste dubbelpost is dit al dit jaar? ik zit nu op 2wrote:wrote:Gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!
Beetje laat maar nog de beste wensen
Leuke jaarwisseling gehad thuis/in de kroeg, maar ik ga volgend jaar toch maar voor Freaqshow denk ik.
Leuke jaarwisseling gehad thuis/in de kroeg, maar ik ga volgend jaar toch maar voor Freaqshow denk ik.
Ditwrote:Beetje laat maar nog de beste wensen![]()
Erg leuk om iedereen tegen te komen in de kroeg maar het begint me nu wel te vervelen.
-
E
1.DJ Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
valt me nu pas op maar die thera verzint t elke keer wel
NIET LIKKEN!
IK HOU NIET VAN HONDEN!

valt me nu pas op maar die thera verzint t elke keer wel
NIET LIKKEN!
IK HOU NIET VAN HONDEN!
-
E
Anna Peters aka Anagenetic was born in Bucharest (Roemania).
daarom ziet ze er zo goed uit
daarom ziet ze er zo goed uit
-
G
pas maar op voor je portomonnee als je bij dr in de buurt komt dan 
-
E
daar zit toch nooit iets in dus ze mag best heel dicht in de buurt komenwrote:pas maar op voor je portomonnee als je bij dr in de buurt komt dan