Mooiste blijft toch echt Peterson's vogelgids imo
en natuurlijk wielrennen
Nieuwste show met de groenteman is ook echt goud
Nieuwste show met de groenteman is ook echt goud
die golfer... meh, met z'n show in groningen dat er op de 1e rij een mannetje zat die na 5 minuten die golfbal vind... zijn reactie is dan des te mooier!wrote:Geluk zit in grote dingen vind ik inderdaad zijn mooiste show![]()
OCH MIJN HEMEL STOP MIJN BIJBAL IN DE MOSTERD. Ook zo´n prachtstuk
En die golfer.
Ik heb maar een handicap, das me wijf.
Je hebt nog 3,5 dagen de tijd om dat te vermeerderen.wrote:In 2012 maar 10 feesten gehad, valt me tegen van mezelf. Mede omdat ik een kutzomer gehad heb denk ik.
:')Zo'n 120 beats per minuut, de boxen vol open..
wrote:cannot agree more. Dat stukje met die oude man. zal het eens weer opzoeken. tranen over me wangen elke keer maar weerwrote:Visser is altijd een held geweest... goede humor (beter als Hans Teeuwen en Youp v/h hek)
beterschapwrote:Gehoortest gehad vandaag gehoor is nog uitzonderlijk goed! Yeah, nu hopen dat m'n piep weg gaat met medicatie.
Ik heb al overal oordoppen in zelfs in de kroeg dus daar ligt het niet aan heb overgevoelige oren. Medicatie helpt ook misschien dat het minder wordt niet weggaat.wrote:Een piep weg laten gaan met medicatie?![]()
Beste medicijn is lijkt mij gewoon oordoppen gebruiken als je naar feesten gaat
Nee.wrote:He annefloor hoe is het verder dan? Gaan we nog een keer samen dansen ?.
Niets veranderd zie ikwrote:Nee.wrote:He annefloor hoe is het verder dan? Gaan we nog een keer samen dansen ?.
Klopt. Ik had freddy een pm gestuurd of het oude topic verwijderd kon worden en dat mijn topic gesloten kon worden aangezien de standaard etters weer bezig warenwrote:kan niet als er slotje op zit volgens mijwrote:Rawbin houd het Leden van Hardtraxx topic wel goed bij zeg