idd mooi meisje 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mooi gezegd.wrote:Wel een hertje die Geraldine.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
hoi 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hallo 
-
K
komt omdat je zo kastoe bentwrote:Wat is het toch dodelijk hier!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Goedenavond. 
laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
-
E
JA, MODS MOGEN NIET VLOEKEN OMDAT ZIJ EEN VOORBEELD FUNCTIE HEBBEN!wrote:laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
JA MAANDJE GEBAND!
-
C
View on YouTubewrote:JA, MODS MOGEN NIET VLOEKEN OMDAT ZIJ EEN VOORBEELD FUNCTIE HEBBEN!wrote:laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
JA MAANDJE GEBAND!
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:JA, MODS MOGEN NIET VLOEKEN OMDAT ZIJ EEN VOORBEELD FUNCTIE HEBBEN!wrote:laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
JA MAANDJE GEBAND!
Admin edit: Houd je muil.
-
E
nee. ik ga opstandig worden. arresteer me maar. lekker 6 weken op vakantie.wrote:wrote:JA, MODS MOGEN NIET VLOEKEN OMDAT ZIJ EEN VOORBEELD FUNCTIE HEBBEN!wrote:laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
JA MAANDJE GEBAND!
Admin edit: Houd je muil.
Rob, flikker op met je kut filmpjes ga bloemen schikken.wrote:View on YouTubewrote:JA, MODS MOGEN NIET VLOEKEN OMDAT ZIJ EEN VOORBEELD FUNCTIE HEBBEN!wrote:laatste dingen maken voor mn verslag, maar ik heb GODVERDOMME GEEN ZIN MEER!!!!
JA MAANDJE GEBAND!
-
C
Bert Visser - Bloemschikken
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=140471
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=140471
-
C
Visser is altijd een held geweest... goede humor (beter als Hans Teeuwen en Youp v/h hek)wrote:wat een held is het toch
-
E
hij bedoeld hoe heldig je kunt zijn omdat je zo triest bent.
gr.
gr.
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
*beter dan
-
C
Volgens mij had hij het dan over jou... voel me niet echt aangesproken...wrote:hij bedoeld hoe heldig je kunt zijn omdat je zo triest bent.
gr.
-
K
Je reageert toch ?wrote:Volgens mij had hij het dan over jou... voel me niet echt aangesproken...wrote:hij bedoeld hoe heldig je kunt zijn omdat je zo triest bent.
gr.
Ik heb je net niet voor niets ge-pmd. jammer dat je zo doorgaat. Ik ga je posts maar eens reporten.
Hey stelletje helden, loop eens niet elk topic vol te schijten met die onzin..
We weten dat jullie elkaar niet kunnen uistaan, maak een topic aan ofzo? hoef ik het niet overal te lezen.
Groeten!
Lekker zeveren
We weten dat jullie elkaar niet kunnen uistaan, maak een topic aan ofzo? hoef ik het niet overal te lezen.
Groeten!
Lekker zeveren
-
S
wrote:Hey stelletje helden, loop eens niet elk topic vol te schijten met die onzin..
Groeten!
Lekker zeveren
cannot agree more. Dat stukje met die oude man. zal het eens weer opzoeken. tranen over me wangen elke keer maar weerwrote:Visser is altijd een held geweest... goede humor (beter als Hans Teeuwen en Youp v/h hek)
Is het niet beter om iedereen die ooit gebant is gewoon permanent te bannen? 
Dat is toch mooi datdatdieidiedatietattatieidieitietidiediedatallemaalkanwrote:cannot agree more. Dat stukje met die oude man. zal het eens weer opzoeken. tranen over me wangen elke keer maar weerwrote:Visser is altijd een held geweest... goede humor (beter als Hans Teeuwen en Youp v/h hek)
-
C
Educatief Honing Slingeren.... ook zo mooi iets.
Of dat hij precies dat hoekje uit die dakpan slaat.... staat ie zelf ook nog van te kijken
Of dat hij precies dat hoekje uit die dakpan slaat.... staat ie zelf ook nog van te kijken