Zijkant is juist chiller 
inderdaad, als je m in je broekzak propt druk je veel sneller die knop in als hij aan de bovenkant zit
Nee joh, bij iPhone zit ie aan de bovenkant (??) dus dat is veel fijner.
Stomme hipsters die altijd maar die nieuwste iPhone willen hebben.
Stomme hipsters die altijd maar die nieuwste iPhone willen hebben.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Joey @JoeyVerified
Wist niet eens dat @djadaro en @djrandofficial aka @GunzForHire waren xD ahahahahah
Retweeted by Ran-D
Wist niet eens dat @djadaro en @djrandofficial aka @GunzForHire waren xD ahahahahah
Retweeted by Ran-D
krijg altijd beetje raar gevoel als iemand z'n 'haha' lach begint met een a. beetje onspontaan.wrote:Joey @JoeyVerified
Retweeted by Ran-D
E
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Teringtyfuscholerabrrgwaaaaaaaa
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
?wrote:Teringtyfuscholerabrrgwaaaaaaaa
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
nvm
G
heel handig als je em in je handpalm hebt en je hand drukt tegen de zijkant aanwrote:zeker waar, elke htc heeft die knop aan de zijkant !@!!11!wrote: +1
hier zit er gewoon logica in het ontwerp, bij die android toestellen met episch onhandige touch knoppen onderaan, nietof de standby knop aan de zijkant
G
op de S2 zijn et iig allemaal van die cheap as gare knopjes die je bij et minste en geringste al indrukt, leip irritant, bij iphone zit er tenminste wat weerstand op...wrote:Ik heb hem echt nog nooit per ongeluk daarmee vergrendeld hoorVolume zit toch ook aan de zijkant, is dat ook een probleem dan?
M
Shit man de iPhone is zo goed omg omg, werd de mens maar gebouwd door apple dan was er nooit een mens ziek omg omg jemig kremigwrote:op de S2 zijn et iig allemaal van die cheap as gare knopjes die je bij et minste en geringste al indrukt, leip irritant, bij iphone zit er tenminste wat weerstand op...wrote:Ik heb hem echt nog nooit per ongeluk daarmee vergrendeld hoorVolume zit toch ook aan de zijkant, is dat ook een probleem dan?
Altijd die discussies over wat beter is
Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde, alleen is de één ietsje beter in dit en de ander ietsje beter in dat. Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik kan bijvoorbeeld echt niet begrijpen dat iemand een PS3 controller chiller vind dan een 360 controller, maar als diegenen daar aan gewend zijn is het eigenlijk wel logisch.
Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde, alleen is de één ietsje beter in dit en de ander ietsje beter in dat. Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik kan bijvoorbeeld echt niet begrijpen dat iemand een PS3 controller chiller vind dan een 360 controller, maar als diegenen daar aan gewend zijn is het eigenlijk wel logisch.
G
als alles door apple gebouwd zou worden zouden er juist veel meer ziek zijn met al dat precisie no-error-margin werk bij die fabrikanten van applewrote:Shit man de iPhone is zo goed omg omg, werd de mens maar gebouwd door apple dan was er nooit een mens ziek omg omg jemig kremigwrote:op de S2 zijn et iig allemaal van die cheap as gare knopjes die je bij et minste en geringste al indrukt, leip irritant, bij iphone zit er tenminste wat weerstand op...wrote:Ik heb hem echt nog nooit per ongeluk daarmee vergrendeld hoorVolume zit toch ook aan de zijkant, is dat ook een probleem dan?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Consoles zijn kut.wrote:Ik kan bijvoorbeeld echt niet begrijpen dat iemand een PS3 controller chiller vind dan een 360 controller, maar als diegenen daar aan gewend zijn is het eigenlijk wel logisch.
het is met alles, wat je gewend bent is het beste
ik snap niet dat jij die 360 controller fijn vindtwrote:Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde, alleen is de één ietsje beter in dit en de ander ietsje beter in dat. Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik kan bijvoorbeeld echt niet begrijpen dat iemand een PS3 controller chiller vind dan een 360 controller, maar als diegenen daar aan gewend zijn is het eigenlijk wel logisch.
A
Last van zaterdag?wrote:Teringtyfuscholerabrrgwaaaaaaaa
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Neewrote:Last van zaterdag?wrote:Teringtyfuscholerabrrgwaaaaaaaa
Lekker voor je.wrote:Neewrote:Last van zaterdag?wrote:Teringtyfuscholerabrrgwaaaaaaaavan dat plaatje dat die vent boven me postte, waarbij ik het geluid vrij hard aan had staan.
M
HAHAHAJA