Ik ga stuk hier! Wat een helden programma is dat! Ze moeten hier die Vlaamse versie uitzenden ipv de Nederlandse.
Ik ga stuk hier! Wat een helden programma is dat! Ze moeten hier die Vlaamse versie uitzenden ipv de Nederlandse.
Ik dacht dat jij wel een jaar of wat ouder was dan mijwrote:Ik ben eindelijk officieel volwassen (H) !
X? V? C?wrote:Woei, HTC One binneng
Ik denk er ook over om de S te halenwrote:S. Kon geen X veroorloven, maar de S is 1 maatje eronder![]()
Bij gsmtopdeals was ook alleen maar S of V
22eu per maand 2 jaar lang 250 bel 250 sms en 700 mb per maand bij gsmtopdealswrote:Ik denk er ook over om de S te halenwrote:S. Kon geen X veroorloven, maar de S is 1 maatje eronder![]()
Ik zag m staan daar ja, goeie optie, maar misschien ook de Galaxy SIIwrote:22eu per maand 2 jaar lang 250 bel 250 sms en 700 mb per maand bij gsmtopdealswrote:Ik denk er ook over om de S te halenwrote:S. Kon geen X veroorloven, maar de S is 1 maatje eronder![]()
meh applewrote:Ik de iPhone 5, suckers
Apple > plastic htc samsung meukwrote:meh applewrote:Ik de iPhone 5, suckers
Ik heb nog geld over, suckerwrote:Ik de iPhone 5, suckers
HTC telefoons zijn in 90% van de gevallen van metaal.wrote:Apple > plastic htc samsung meukwrote:meh applewrote:Ik de iPhone 5, suckers
+1wrote:Apple > plastic htc samsung meukwrote:meh applewrote:Ik de iPhone 5, suckers
En schaapjes voor iPhoneswrote:iPhones zijn voor schaapjes
Grappig, zie ik bij mijn old-school HTC Desire niks van terugwrote:hier zit er gewoon logica in het ontwerp, bij die android toestellen met episch onhandige touch knoppen onderaan, nietof de standby knop aan de zijkant
dus al die waarschuwingen en bans van jouw waren bij de wet niet geoorloofd?wrote:Ik ben eindelijk officieel volwassen (H) !
Samsung > plastic iphone apple meukwrote:Apple > plastic htc samsung meuk
Volgend jaar voor 900euro de Iphone 6 kopen die 3cm groter is?wrote:Apple > plastic htc samsung meukwrote:meh applewrote:Ik de iPhone 5, suckers
wrote:Samsung > plastic iphone apple meukwrote:Apple > plastic htc samsung meuk
zeker waar, elke htc heeft die knop aan de zijkant !@!!11!wrote: +1
hier zit er gewoon logica in het ontwerp, bij die android toestellen met episch onhandige touch knoppen onderaan, nietof de standby knop aan de zijkant
Dankzij lyst:wrote:wrote:Samsung > plastic iphone apple meukwrote:Apple > plastic htc samsung meuk