Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oei oei, hou Biscuit in de gaten

Ons nieuwste lid is daniielle-91
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

is te oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
is te oud

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
is te oud


Je neemt de woorden uit m'n mond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo makkelijk he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:45 
 

:list:

21 jaar is ook nog goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:45 
 

Olijfboompje schreef:
Haha, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een waarschuwing ontvangen van Teknizion, omdat ik bijdehand reageer.

>.<

Vervelend ventje. Laat Brt dan die waarschuwing versturen als hij het "bijdehand" vindt.

Het ging ook gewoon te ver. Bijdehante vlerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Haha, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een waarschuwing ontvangen van Teknizion, omdat ik bijdehand reageer.

>.<

Vervelend ventje. Laat Brt dan die waarschuwing versturen als hij het "bijdehand" vindt.


Wil je er over praten schatje? x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://urlpulse.nl/www.hardtraxx.nl
Wtf, meeste bezoekers uit Rusland? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:03 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
http://urlpulse.nl/www.hardtraxx.nl
Wtf, meeste bezoekers uit Rusland? :lol:

Nee dat is het rang, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

40,90% van de gebruikers toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:05 
 
Hardtraxxer

Oja, wtf! Ik denk dat ze bezoekers kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geschatte waarde € 152.192,98 *

Zozo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel geen fuck van kloppen haha.

Haha Google.NL staat op plek 278 in Iran haha. Ook wel raar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk. Geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd kerel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geslaagd :D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:27 
 

Lol, ik kwam net Jack of Sound tegen in een kleding winkel. Af en toe zijn het net mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:28 
 

Socializerz schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha die facepalm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer 15 punten erbij ^^ Italie - Kroatie goed geraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:24 
 

Solis schreef:
Haha die facepalm

i lol'd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Weer 15 punten erbij ^^ Italie - Kroatie goed geraden.

Dan krijg je er maar 10? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Solis schreef:
wootum schreef:
Weer 15 punten erbij ^^ Italie - Kroatie goed geraden.

Dan krijg je er maar 10? :P

Niet die van Hardtraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Solis schreef:
wootum schreef:
Weer 15 punten erbij ^^ Italie - Kroatie goed geraden.

Dan krijg je er maar 10? :P

Niet die van Hardtraxx ;)


Ik heb er maar 10 gekregen :(
Vorige  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic