Maar dat is toch geen wijf?wrote:Kom je eigenlijk op dit forum, omdat je is geen gezeik wil van wijven komt biscuit op je pad.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Yesmm, we gaan hier weer verder met een dubbele aflevering Goedetraxx Slechtetraxx! Blijf kijken! 
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. 
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen. 
Who me?wrote:sinds wanneer heb jij dat onderschrift?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Not going.wrote:Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen.
T
Check je inbox!wrote:Who me?wrote:sinds wanneer heb jij dat onderschrift?
K
wrote:Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet.
Wanneer gaan we meeten dan
Wil niet dat je dan ook zo boos doet
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha het is genoeg geweest!wrote:wrote:Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ben je verliefd?wrote:wrote:Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet.
K
jawrote:Ben je verliefd?wrote:wrote:Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet.
HEEEEY AFwrote:Haha het is genoeg geweest!wrote:wrote:Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet.
Wil niet dat je dan ook zo boos doetLaat biscuit z'n lolletje maar hebben joh arme jongen dattie is!
K
niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt
Het weer in Nederland is in 1947 bijzonder extreem. Het jaar begint met een van de strengste winters van de 20e eeuw, hoewel er midden in januari een tijdelijke dooi-aanval is, met een warmterecord van 17 graden boven nul in Limburg. Er wordt in deze winter dan ook een Elfstedentocht gehouden. De zomer begint al vroeg met zeer warme dagen in mei en houdt aan tot ver in september; de zomer van1947 is de warmste zomer van de eeuw.
The wasted pinguinz foundation was founded on 30-05-2012.wrote:Jawrote:Who me?wrote:sinds wanneer heb jij dat onderschrift?Nooit eerder opgevallen terwijl ik toch heel graag lid zou willen zijn!!!
wrote:Check je inbox!wrote:Who me?wrote:sinds wanneer heb jij dat onderschrift?
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Erg flauw.wrote:Not going.wrote:Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?wrote:niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ik stiekem ook. 
K
Nee maar ik vermaak me kostelijk met lid : onthefloorxwrote:Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?wrote:niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hap Hap met je Krokobil, ik blijf niet happen kaboem.wrote:Nee maar ik vermaak me kostelijk met lid : onthefloorxwrote:Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?wrote:niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Nee ik eet biscuit op.wrote:is je bil een krokodil? Neem aan dat die dingen ook eten moeten? ik heb komkommers in de aanbieding
K
ik heb het niet over happenwrote:
Hap Hap met je Krokobil, ik blijf niet happen kaboem.
Ik wist wel dat je deze ging reserveren vanwege mijn geboorte.wrote:1991 reserveer ik bij deze.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014