Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Kom je eigenlijk op dit forum, omdat je is geen gezeik wil van wijven komt biscuit op je pad. :sick:

Maar dat is toch geen wijf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yesmm, we gaan hier weer verder met een dubbele aflevering Goedetraxx Slechtetraxx! Blijf kijken! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
sinds wanneer heb jij dat onderschrift? :P


Who me? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen. :)


Not going. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:00 
 

mrazura schreef:
Project 141 schreef:
sinds wanneer heb jij dat onderschrift? :P


Who me? :P


Check je inbox! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:00 
 

Onthafloorx schreef:
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:



Wanneer gaan we meeten dan

Wil niet dat je dan ook zo boos doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:



Wanneer gaan we meeten dan

Wil niet dat je dan ook zo boos doet


Haha het is genoeg geweest! ;) Laat biscuit z'n lolletje maar hebben joh arme jongen dattie is! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:03 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:



Wanneer gaan we meeten dan

Wil niet dat je dan ook zo boos doet

Ben je verliefd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:03 
 

Strep schreef:
kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:



Wanneer gaan we meeten dan

Wil niet dat je dan ook zo boos doet

Ben je verliefd?


ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Neehoor don't worry oordeel zelf maar of ik zo hoog doe volgens biscuit als je me ooit in het echt ziet. :thumbup:



Wanneer gaan we meeten dan

Wil niet dat je dan ook zo boos doet


Haha het is genoeg geweest! ;) Laat biscuit z'n lolletje maar hebben joh arme jongen dattie is! :kiss:


HEEEEY AF
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:05 
 

niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het weer in Nederland is in 1947 bijzonder extreem. Het jaar begint met een van de strengste winters van de 20e eeuw, hoewel er midden in januari een tijdelijke dooi-aanval is, met een warmterecord van 17 graden boven nul in Limburg. Er wordt in deze winter dan ook een Elfstedentocht gehouden. De zomer begint al vroeg met zeer warme dagen in mei en houdt aan tot ver in september; de zomer van1947 is de warmste zomer van de eeuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
Project 141 schreef:
sinds wanneer heb jij dat onderschrift? :P


Who me? :P


Ja :P Nooit eerder opgevallen terwijl ik toch heel graag lid zou willen zijn!!!


The wasted pinguinz foundation was founded on 30-05-2012.

wesskeej schreef:
mrazura schreef:
Project 141 schreef:
sinds wanneer heb jij dat onderschrift? :P


Who me? :P


Check je inbox! :$


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
chicken schreef:
Als je naar de bbq gaat dan heb ik de kans om dat oordeel te vellen. :)

Not going. :P

Erg flauw. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt

Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stiekem ook. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:07 
 

Strep schreef:
kaboem schreef:
niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt

Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?


Nee maar ik vermaak me kostelijk met lid : onthefloorx
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:10 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
niet op AF trouwens strep voordat er iets gebeurt

Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk. Maar dat is dus niet zo?


Nee maar ik vermaak me kostelijk met lid : onthefloorx


Hap Hap met je Krokobil, ik blijf niet happen kaboem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:12 
 
Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
is je bil een krokodil? Neem aan dat die dingen ook eten moeten? ik heb komkommers in de aanbieding :corn:


Nee ik eet biscuit op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:14 
 

Onthafloorx schreef:

Hap Hap met je Krokobil, ik blijf niet happen kaboem. :P


ik heb het niet over happen :P Ik moet altijd lachen van u
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
1991 reserveer ik bij deze.

Ik wist wel dat je deze ging reserveren vanwege mijn geboorte. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict

:lol:
Afbeelding
Vorige  1 ... 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic