Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
! (◎_◎) ! ‏@artjanjonker
Kut @djheadhunterz is gwn in nederland geweest en ik heb dat gemist.... #fml

Haha wtf sommige mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha jezus is dat de jeugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:02 
 

Om van te kotsen gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:41 
 

Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')


Hij post meer tweets dan ik de shout volspam
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 03:11 
 

Welterusten :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 08:38 
 
Hardtraxxer

Morguu :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morggeeeeehhh :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:40 
 

Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')

Zo, die ga ik is ff kutten! Net als toen mooiboys pesten op hyves
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')

voor zulke mensen bestond vroeger de Gestapo die langs kon komen. triest dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:49 
 

Chris Two schreef:
Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')

Zo, die ga ik is ff kutten! Net als toen mooiboys pesten op hyves


xd

delange schreef:
Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')

voor zulke mensen bestond vroeger de Gestapo die langs kon komen. triest dit

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:22 
 

Goedemorgen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1926: Emmerich Kálmán schrijft de operette 'Die Zirkusprinzessin'

emmerich, emmerinck?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:59 
 

Chris Two schreef:
Solis schreef:
Die knul is 12 of zo. :P https://twitter.com/#!/artjanjonker lees maar eens :')

Zo, die ga ik is ff kutten! Net als toen mooiboys pesten op hyves

Wejooo jij bent echt stoerrrrrr! :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Goedemorgen! :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemiddag!
Nog steeds spierpijn. Echt niet goed. Vanavond maar weer onder de hete douche dan haha. Nooit erg. En weer VI Oranje kijken om half 11. Wekkertje om kwart over 6. Maakt me niet uit, zonder VI kan ik niet slapen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:21 
 

GESLAAAAWGD voor mijn auto-theorie. Ik snap er alleen zelf niks van, het ging echt waardeloos :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Alsnog gefeliciteerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, agjoh, hoeft ook niet. :P Rijden moet je toch op gevoel doen! Gefeliciteerd! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Gefeliciteerd :)

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! De weg wordt er weer een stukje gevaarlijker op. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Gefeliciteerd! De weg wordt er weer een stukje gevaarlijker op. :)

Als hij gaat rijden op alleen z'n theorie wel ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lol, foutje. Voortaan beter lezen. :$ Maar goed, hij is alweer een stapje dichter in het worden van een gevaar op de weg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 14:29 
 

Ik denk dat zoals ik nu wel eens voor mijn werk bezig ben een groter gevaarte ben voor weggebruikers dan als dat ik in de auto zit :P. Maar bedankt voor de fellicitaties.
Vorige  1 ... 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic