Hoe klein 1,15 m?wrote:Na zit wel een klein meiske naast me, kan ik wel opeten nomnom
T
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Regular zondagmiddagwrote:Wat een gespam hier.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:Hoe klein 1,15 m?wrote:Na zit wel een klein meiske naast me, kan ik wel opeten nomnom
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
hou eens op met die duffe smileys de hele tijdwrote:wrote:Hoe klein 1,15 m?wrote:Na zit wel een klein meiske naast me, kan ik wel opeten nomnom![]()
Zit in trein wat moet ik anders .
Trouwens faal van gister . Ik ging pissen stond een gozer 3 potten naast me met broek op de enkels zich zelf te fappen
Trouwens faal van gister . Ik ging pissen stond een gozer 3 potten naast me met broek op de enkels zich zelf te fappen
R
Hardtraxx Veteran
WTF???wrote:Zit in trein wat moet ik anders .
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Wat zei je tegen hem: internet wat het doet als het niet doet.. WTF??wrote:Zit in trein wat moet ik anders .
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
:') lekker
R
Hardtraxx Veteran
View on YouTubewrote:Wat zei je tegen hem: internet wat het doet als het niet doet.. WTF??wrote:Zit in trein wat moet ik anders .
Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies 
T
Ik zou gewoon bewaking roepen ofzowrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Gewoon terug doen en aggresief schreeuwend als een apha mannetje tegen hem aan fappenwrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
R
Hardtraxx Veteran
kan ookwrote:Gewoon terug doen en aggresief schreeuwend als een apha mannetje tegen hem aan fappenwrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
T
Nee ik zou gewoon mee gaan fappenwrote:Gewoon terug doen en aggresief schreeuwend als een apha mannetje tegen hem aan fappenwrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
En dan alles vol in zn gezicht spuiten!wrote:Gewoon terug doen en aggresief schreeuwend als een apha mannetje tegen hem aan fappenwrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
Kon niet, had al moeite met pissen. Gaat dat al helemaal niet
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Like a bosswrote:En dan alles vol in zn gezicht spuiten!wrote:Gewoon terug doen en aggresief schreeuwend als een apha mannetje tegen hem aan fappenwrote:Heb niks gezegd vond het maar een beetje vies
R
Hardtraxx Veteran
hahahahawrote:Kon niet, had al moeite met pissen. Gaat dat al helemaal niet
Iemand ervaring met de Galaxy S? Kan wel allemaal van die reviews lezen maar die zijn zo beperkt als wat 
op [youtube][/youtube] kijkenwrote:Iemand ervaring met de Galaxy S? Kan wel allemaal van die reviews lezen maar die zijn zo beperkt als wat
yes me,wrote:Iemand ervaring met de Galaxy S? Kan wel allemaal van die reviews lezen maar die zijn zo beperkt als wat
heel fijne telefoon!
soms ietsje sloom, maar dat is ook maar echt soms.
aanrader!
te lui voorwrote:op [youtube][/youtube] kijkenwrote:Iemand ervaring met de Galaxy S? Kan wel allemaal van die reviews lezen maar die zijn zo beperkt als wat