wrote:zegt de grootste no-lifer bedoel je
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
T
wrote:Uhhuuwrote:zegt de grootste no-lifer bedoel je
wrote:wrote:zegt de grootste no-lifer bedoel je
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
En ik ben er trots op 
R
Hardtraxx Veteran
ik ookwrote:En ik ben er trots op
Nog anderhalf uur met me brakke kop en kapotte oren in die kut trein
T
Moet je maar geen drugs gebruiken net zoals mijwrote:Nog anderhalf uur met me brakke kop en kapotte oren in die kut trein
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
drugs 
T
Junkwrote:drugs
R
Hardtraxx Veteran
zegt de grootste junkwrote:Junkwrote:drugs
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
nehoor, ik gebruik alleen maar om een extra dimensie aan het feest toe te voegen en het is gewoon leuk en je weet niet wat je mee maakt en het is goed voor me want als je 30 pils per dag drinkt krijg je ook beschadiging [insert random drugs excuse].....wrote:Junkwrote:drugs
T
Je zou het maar gebruiken 
Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint 
T
Ben vanaf vandaag gestopt!wrote:zegt de grootste junkwrote:Junkwrote:drugs
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
ouders van huis?wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
T
Zal vast welwrote:ouders van huis?wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
R
Hardtraxx Veteran
wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
Chukkels zen kamer, was daar zit nu in trein naar huiswrote:ouders van huis?wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
T
Zijn ouders van huis?wrote:Chukkels zen kamer, was daar zit nu in trein naar huiswrote:ouders van huis?wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
lekker hoorwrote:Chukkels zen kamer, was daar zit nu in trein naar huiswrote:ouders van huis?wrote:Ik heb vanmorgen wel een joint gerookt , lag op bed raampje op zonnetje in me gezicht en dikke joint
Ach ja, maar kute is heb honger, maar pas 8 uur thuis en heb hier geen eten meer. Trein gaat rechtstreeks dus kan ookniet wat halen
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
begin aan de stoel, en dan langzaam richting prullenbak werken 
Na zit wel een klein meiske naast me, kan ik wel opeten nomnom
R
Hardtraxx Veteran
pics or...wrote:Na zit wel een klein meiske naast me, kan ik wel opeten nomnom
D
Hardtraxx Veteran