het is hier wel errruug dood
Nietwrote:het is hier wel errruug dood
Nietwrote:het is hier wel errruug dood
kutwrote:GVD! Mn vriendin heeft het weer uitgemaakt. Weer totaal onverwacht.![]()
Terwijl ze vorige week nog zei dat het beter ging.
Ik weet niet of ik nou boos moet zijn of verdrietig, want ik vind de reden echt nergens op slaan om het daarom uit te maken terwijl je bijna 2,5 jaar samen gaat.
Bedoel je hier jezelf nou mee??wrote:Julian, Blijven bijpakken!
wrote:Julian, Blijven bijpakken!
genoteerdwrote:1. Geck-o - Sticky Disco ep
2. D-Block & S-Te-Fan - Our Music / Take Me There
3. B-front & Hard Driver - State Of Perfection
Zo, klaar.
wrote:1. Geck-o - Sticky Disco ep
3. Hard Driver & B-Front - State of Perfection
genoteerdwrote:Ik ook voor
wrote:1. Geck-o - Sticky Disco ep
3. Hard Driver & B-Front - State of Perfection
Wat is de reden dan als ik vragen mag?wrote:GVD! Mn vriendin heeft het weer uitgemaakt. Weer totaal onverwacht.![]()
Ik weet niet of ik nou boos moet zijn of verdrietig, want ik vind de reden echt nergens op slaan om het daarom uit te maken terwijl je bijna 2,5 jaar samen gaat.
Ook gehoord ja, gelukkig de flits niet gezien.wrote:JEZUS! Bliksem sloeg even flink hard in, misschien een paar honderd meter van me huis af.. Schrok me de tering
Laat iemand vocals inspreken over de 'Hardtraxx Community'. Track over Hardtraxx is wel vetwrote:Ehm jongens...
Gisteren tijdens Loudness stond ik te praten met Tatanka (met P-stylez, anithing en nog aantal andere Ht'rs)
Toen kwam de vraag aan Tatanka wanneer hij een track over Nederland ging maken in de stijl van Tokyo/Africa.
Het enige wat hij zei: Lever de soundstukjes aan, lyrics wat dan ook en dan komt dat goed.
Dussse, wie wil dat doen?
Volgens haar zou ze dood ongelukkig worden als ze bij me bleef. Met als hoofdreden dat ik me niet goed kan uiten als ik ergens mee zit. Ik werkte daar heel hard aan en ging al een stuk beter. Maar zij zei van wel afgelopen week maar vond t uit eindelijk niet.wrote:Wat is de reden dan als ik vragen mag?wrote:GVD! Mn vriendin heeft het weer uitgemaakt. Weer totaal onverwacht.![]()