En vanavond komt er op de Fontys R1 een frietkot... Meh!
C
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Tostitijd 
Zeg het normaal niet snel, maar ik ga ook eens een tosti etenwrote:Tostitijd
Het is een rustig dagje vandaag op HT. 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Nog 10 minuten en dan klaar met school, dan nog morgen 3 uurtjes en dan, weekend = Loudness 
Te rustig..wrote:Het is een rustig dagje vandaag op HT.
C
pff tot 10 naar school... project opleveren!
Geholpen
C
2 g's en 4 v's voor ons product zover en nog 2 beoordelingen te gaan.
Ofwel: Dik in the pocket!
Op 1 vak na alles voldoende afgesloten 1e periode.. QNALLUH!
Edit:
4 g's en 4 v's.. Hoppaaaa
Ofwel: Dik in the pocket!
Op 1 vak na alles voldoende afgesloten 1e periode.. QNALLUH!
Edit:
4 g's en 4 v's.. Hoppaaaa
C
Project gehaald.
Deze periode 5 projecten gehaald, 1 over half jaar herkansen!
Gaat lekker zo

Deze periode 5 projecten gehaald, 1 over half jaar herkansen!
Gaat lekker zo
E
View on YouTube
Rik spoort echt niet
over fusion of dance:
Rik: weetje wat mij opviel? er staan helemaal geen fusion-artiesten!
Rik spoort echt niet
over fusion of dance:
Rik: weetje wat mij opviel? er staan helemaal geen fusion-artiesten!
Morgen zouden we een bedrijfsbezoek hebben met onze klas. Maar blijkt volgende week te zijn. Wat dat betekend: WEEKEND 
Robert? 
Fries wint 9 miljoen in loterij
WOLVENGA - Nederland heeft er een miljonair bij. Een man uit Friesland is in één klap 9 miljoen euro rijker dankzij de Lotto jackpot.
De man kocht zijn winnende lot in Wolvenga. Hij speelt al jaren mee, aldus de Leeuwarder Courant. Aanvankelijk dacht hij overigens ‘slechts’ 9000 euro te hebben gewonnen. Toen hij nog eens goed keek, zag hij dat hij daar drie nullen bij op kon tellen.
De identiteit van de man wordt geheim gehouden.
Fries wint 9 miljoen in loterij
WOLVENGA - Nederland heeft er een miljonair bij. Een man uit Friesland is in één klap 9 miljoen euro rijker dankzij de Lotto jackpot.
De man kocht zijn winnende lot in Wolvenga. Hij speelt al jaren mee, aldus de Leeuwarder Courant. Aanvankelijk dacht hij overigens ‘slechts’ 9000 euro te hebben gewonnen. Toen hij nog eens goed keek, zag hij dat hij daar drie nullen bij op kon tellen.
De identiteit van de man wordt geheim gehouden.
Ik ben ook erg blij met het geld. Ik hoef nooit meer te werken/naar school 
C
Fijn, ik wordt volgende week vermeldt in K.N.I.P. van Partyflock 
Zeker weer zo'n bejaarde van 85 die 9 miljoen wint. Die mensen hebben ondertussen al duizenden euro's besteed aan loten 
ben ik 85? nee. dus klopt jou verhaal nietwrote:Zeker weer zo'n bejaarde van 85 die 9 miljoen wint. Die mensen hebben ondertussen al duizenden euro's besteed aan loten
Jij bent geen echte Fries, jij doet alsof!wrote:ben ik 85? nee. dus klopt jou verhaal nietwrote:Zeker weer zo'n bejaarde van 85 die 9 miljoen wint. Die mensen hebben ondertussen al duizenden euro's besteed aan loten