haha wtf. ik poep liever met de deur dicht hoor. 
Tentamen ging toppie, nu ff chillende!
zeau, boodschapjes doen.. toilet papier is op

C
Relaxt rooster:
Ma vrij
di middel vroeg
wo laat
do vroeg
vr middel vroeg

Ma vrij
di middel vroeg
wo laat
do vroeg
vr middel vroeg
Tijdje terug dat ik weer wat heb gepost in het algemeen. 
En daar kwam je achter toen je al klaar was of voor dat je ging zitten?wrote:zeau, boodschapjes doen.. toilet papier is op![]()
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Komt ook alleen maar onzin uit jou!wrote:Tijdje terug dat ik weer wat heb gepost in het algemeen.
Wat een onzin!wrote:Komt ook alleen maar onzin uit jou!wrote:Tijdje terug dat ik weer wat heb gepost in het algemeen.
Inderdaad, net als die Robert M. Weet je, geef ze maar vrijspraak, dan houden ze het nog geen 10 minuten vol voordat iemand die Noor of die pedofiel omlegt. Zijn we daar ook weer vanaf zonder extra kosten van een gevangenisstraf oidwrote: ajoh als die man vrijkomt krijgt ie wel een nekschot.
laten we het hopen iig!
Laat het volk maar beslissen
wrote:Inderdaad, net als die Robert M. Weet je, geef ze maar vrijspraak, dan houden ze het nog geen 10 minuten vol voordat iemand die Noor of die pedofiel omlegt. Zijn we daar ook weer vanaf zonder extra kosten van een gevangenisstraf oidwrote: ajoh als die man vrijkomt krijgt ie wel een nekschot.
laten we het hopen iig!
Gewoon vogelvrij verklaren. Niet de doodstraf dat is te simpel haha.wrote:Inderdaad, net als die Robert M. Weet je, geef ze maar vrijspraak, dan houden ze het nog geen 10 minuten vol voordat iemand die Noor of die pedofiel omlegt. Zijn we daar ook weer vanaf zonder extra kosten van een gevangenisstraf oidwrote: ajoh als die man vrijkomt krijgt ie wel een nekschot.
laten we het hopen iig!
Dat zeg ik toch ookwrote: Gewoon vogelvrij verklaren. Niet de doodstraf dat is te simpel haha.
Is zelfs beter, want dan mag elke mongool diegene afmaken. Ik voel Johan de Witt praktijken aankomen
"Die rooie kent ze eige krachte nie!"wrote:Dat zeg ik toch ookwrote: Gewoon vogelvrij verklaren. Niet de doodstraf dat is te simpel haha.
Is zelfs beter, want dan mag elke mongool diegene afmaken. Ik voel Johan de Witt praktijken aankomen

Hahaha oow heerlijk ditwrote: "Die rooie kent ze eige krachte nie!"
loopt er op af, en bijt zo zn nek door.
Of zo'n vent gewoon in een zandgat droppen, tussen al die talitubbies.. Dan overleefd ie het ook geen week..
OMG
.. Deze josti gaat naar Loudness:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003073688201
kijk dat dan
.
OMG
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003073688201
Ellende fout schrijven in paint.
De bende van elende.
De bende van elende.
C
die vriendin dan
trouwens, stoere boy is het wel... beetje met niggahs rondhangen!
trouwens, stoere boy is het wel... beetje met niggahs rondhangen!
Ja echt eh
. Ow ow ow.. En z'n niggah friendz weten dat wel, maar zeggen er niks van natuurlijk.. Iets met rezpekd kwijt zijn enzo JWT!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
C
Kijk z'n foto's... pillen mang, bij de time fout!
C
Heb hem gestuurd:wrote:Is er iemand die hem een berichtje heeft gestuurd? Hij heeft z'n picca veranderd
Taalnazi modus aan:
Ellende schrijf je toch echt met dubbele L...
Je weet wel als in LoL