Das soms wel heerlijk, heb ook van 4 uur tot half 6 even geslapen 
Zwaar he na zo'n nuchter weekend.wrote:Zo, ook weer uit coma gekomen.. Pff had even wat extra uurtjes slaap nodig!
Zwaar he na zo'n nuchter weekend.wrote:Zo, ook weer uit coma gekomen.. Pff had even wat extra uurtjes slaap nodig!

Yes dat is mogelijk!wrote: Ter zake, mijn zus heeft een HTC HD2 gekocht omdat haar crackberry het begeven had na een duik in een bierglas. Is het mogelijk om hier Android op te zetten ipv Windows Mobile?
Hoezo?? Wat doetwrote:Laat iemand alsjeblieft die tyfus popcorn emoticon verwijderen..
Ik had geen ruzie!wrote:Ik heb de enige eckte hardcoresjors ontmoetGeen ruzie meer maken he jongeman!
Slowpokewrote:Ik heb de enige eckte hardcoresjors ontmoetGeen ruzie meer maken he jongeman!
Zuid Korea.wrote:Welk Korea dan...?
kiek die pupillen!wrote:wrote:Vandaag zat er een kerel in de bus die verdacht veel weg had van Snoop-Dog, alleen was deze beste kerel iets groter. Hij had ook echt zo'n nigga loopje.
Niks aan de hand dus. Zuid Koreaantjes schieten ook geen raketten!wrote:Zuid Korea.wrote:Welk Korea dan...?
valt zo te vinden met Google
Raketjes op het feest zelf welwrote:Niks aan de hand dus. Zuid Koreaantjes schieten ook geen raketten!wrote:Zuid Korea.wrote:Welk Korea dan...?
valt zo te vinden met Google
Uche uche http://dictionary.reference.com/browse/power+napwrote:Haha, 2 dagen om half 5 opstaan, dus had wel even zin in een extra powernabje![]()