Broeder Emre! wat heb jij gedaan deze weekend?
Je moet nog eens een keer een voorstel topic maken heur
Je moet nog eens een keer een voorstel topic maken heur
Gast wtf typ is een keer normaal want het is echt heel erg irritant om iedere keer weer die eindeloze verhalen zonder komma's en punten te lezen omdat het niet echt te volgen is en ook een beetje irritant voor je ogen dus doe er wat aanwrote:Geweldig gister moest Zany draaien begon met hitjes en er waren allemaal van die 15 jarige kindjes die dachte dat ik geen verstand had van hardstyle gaan ze zegen zany die draait alleen maar headhunterz wildstylez ik zo flikker op
code black was met hem mee en al die kleine geloofde niet dat hij dat was ik rustig met hem begonne te praten later allemaal die kleine are you code blackhelemaal blij allemaal
en vriend van mij zo kijk da Thera en wie staat daar Pieter haha geweldig
wrote:Gast wtf typ is een keer normaal want het is echt heel erg irritant om iedere keer weer die eindeloze verhalen zonder komma's en punten te lezen omdat het niet echt te volgen is en ook een beetje irritant voor je ogen dus doe er wat aanwrote:Geweldig gister moest Zany draaien begon met hitjes en er waren allemaal van die 15 jarige kindjes die dachte dat ik geen verstand had van hardstyle gaan ze zegen zany die draait alleen maar headhunterz wildstylez ik zo flikker op
code black was met hem mee en al die kleine geloofde niet dat hij dat was ik rustig met hem begonne te praten later allemaal die kleine are you code blackhelemaal blij allemaal
en vriend van mij zo kijk da Thera en wie staat daar Pieter haha geweldig
JA DAT ZOU ZOMAAR KUNNEN MAN MAAR IK WORD ER OOK EEN BEETJE MOE VAN AL DIE TEKSTEN ZONDER HOOFDLETTERS VALT TOCH NIET TE VOLGEN JOH WEETJE JE MOET GEWOON DUIDELIJK TYPEN OF GEWOON GELIJK ALLES IN CAPS MISSCHIEN DAT JE HET DAN WEL BEGRIJPT WANT JIJ BENT VERSCHRIKKELIJK UIT JE DAK ZEGMAARwrote:PaS mAaR oP hOoR NaNdO, StRaKs GaAt HiJ nOg zO tYpEn!!
n0hh w44r0m b3n jy z0 g3m33n t3g3n miIi? iCk h3b jUh t0ch niIk$ g3d44n?wrote:JA DAT ZOU ZOMAAR KUNNEN MAN MAAR IK WORD ER OOK EEN BEETJE MOE VAN AL DIE TEKSTEN ZONDER HOOFDLETTERS VALT TOCH NIET TE VOLGEN JOH WEETJE JE MOET GEWOON DUIDELIJK TYPEN OF GEWOON GELIJK ALLES IN CAPS MISSCHIEN DAT JE HET DAN WEL BEGRIJPT WANT JIJ BENT VERSCHRIKKELIJK UIT JE DAK ZEGMAARwrote:PaS mAaR oP hOoR NaNdO, StRaKs GaAt HiJ nOg zO tYpEn!!
Ik niet hoor.wrote:Ochtendhumeurtje takmans? Ben je met t verkeerde been uit t verkeerde bed gestapt?
Dan ben ik eerder een trendsetter.wrote:Want dat is hip!![]()
Hipster
Hij had wel gelijk. Wij zijn vervelend en onvolwassen. Maar dat is juist ons doelwrote:Want dat is hip!![]()
Hipster
wrote:Want dat is hip!![]()
Hipster

wrote:Hij had wel gelijk. Wij zijn vervelend en onvolwassen. Maar dat is juist ons doelwrote:Want dat is hip!![]()
Hipster
wrote:Kwam er gisteren achter dat ik al 4 dagen niet meer buiten was geweest haha...

wrote:wrote:Kwam er gisteren achter dat ik al 4 dagen niet meer buiten was geweest haha...