Dit is wel lekker BBQ weer ja! 
D
Middag
Ook weer eindelijk terug op de aardbodem, man man wat kun je goed naar de getver gaan in Eindhoven. I'm in lovveee with a new city

Ook weer eindelijk terug op de aardbodem, man man wat kun je goed naar de getver gaan in Eindhoven. I'm in lovveee with a new city
Die lichtjes enzowrote:Middag![]()
![]()
Ook weer eindelijk terug op de aardbodem, man man wat kun je goed naar de getver gaan in Eindhoven. I'm in lovveee with a new city![]()
![]()
![]()
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Er staat allerlei Frenchcore in de top 100 op hardstyle.com :').
Lichtjes, welke lichtjes??wrote: Die lichtjes enzo
D
s' Nachts branden er toch lichtjes op straat? Anders zou het wel erg donker zijn. 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik heb honger.
Haha ik ook, ga zometeen ff schaften 
Haha weet ik veelwrote:Eindhoven = Lichtstad
C
Veel ruzies? (ook al kom ik elke dag in Ehv, ik ga er nooit uit)
Nee helemaal niks van meegemaakt, allemaal wel aardige mensen. Maar goed ik kom uit een stad waar elk weekend elk uur wel een dikke ruzie is, dus voor mij is dit een leuke, rustige stadwrote:Veel ruzies? (ook al kom ik elke dag in Ehv, ik ga er nooit uit)
C
Als je nou doorgereden was naar Valkenswaard had je nog B-front mee kunnen pakken 
Doorgereden waarheen precies?? Ik was met de trein en was pas om half 8 thuiswrote:Als je nou doorgereden was naar Valkenswaard had je nog B-front mee kunnen pakken
C
Nouja, gewoon niet naar Eindhoven maar naar Valkenswaard gegaan... had ik wel slaapplek kunnen fixenwrote:Doorgereden waarheen precies?? Ik was met de trein en was pas om half 8 thuiswrote:Als je nou doorgereden was naar Valkenswaard had je nog B-front mee kunnen pakken
Naja ik was ook niet in me eentje he, maar ik hou het in gedachten voor de volgende keer Robwrote: Nouja, gewoon niet naar Eindhoven maar naar Valkenswaard gegaan... had ik wel slaapplek kunnen fixen
C
is goeie! B-frontje zet gisteren super set neerwrote:Naja ik was ook niet in me eentje he, maar ik hou het in gedachten voor de volgende keer Robwrote: Nouja, gewoon niet naar Eindhoven maar naar Valkenswaard gegaan... had ik wel slaapplek kunnen fixen
necropsy, oude rebirthje, bitch, lekker klappers allemaal
Jwtwrote:Zei er iemand Eindhoven? Vanavond maar weer eens Stratum onveilig maken met de jongens van de straat
Hoeveel knock outs heb je al op je CV staan?
Kil, wat praat jij?wrote:Let maar op, ik heb grote bek tegen jullie allemaal. Sta al heel de avond te oefenen op mijn marokkanenaccent, vanavond gaat ie los jwt
Op MoH was jij een dik chille gast.
Die masker van jou werkt niet man.
C
Wholla, niet stoer jij... pff, nep vuilnisje... zeeeeeeekur bij wibra geskoopt?wrote:Zei er iemand Eindhoven? Vanavond maar weer eens Stratum onveilig maken met de jongens van de straat
Wholla, tantoe droeloe, je weeeeet!
D
Avond!