Wtf @ twitter.
Waarom volg ik opeens new_octopuspaul?
Meer mensen last van?
Waarom volg ik opeens new_octopuspaul?
Meer mensen last van?
Niet zo huilen manwrote:Pokemon.. Als er iets uitgemolken is is dat het wel. Afschaffen en verbieden die bende.
spuitelfwrote:Squirtle ownt iedereen!
Die papegaai wordt ik helemaal gek van, echt wat een kutbeest. En maar roepen, mamam mama mama mama.wrote:Ouwe drugsbaron met z'n klotepapegaaiwrote:En anders vragen we Peso toch?. En z'n reggae die hij keihard aanzet in de zomer. Zegt ie tegen me : Ja ik moest stoppen met alcohol van de dokter, haalt ie 2 halve liters uit z'n jas tevoorschijn
Alleen de 1e gen... Red, Blue en Yellow ftw!wrote:
de eerste en 2de gen pokemon zijn uber![]()
de rest is waardeloos te noemen
Hoezo huil ik? Hoe oud zijn we hier nou allemaal... Pokemon.. Komop zeg...wrote: Niet zo huilen man
Jeugdprobleem?wrote:Oei, daar zit een jeugdprobleem.
Dat argument word altijd gebruikt tegen Pokemon haters.wrote:Jeugdprobleem?wrote:Oei, daar zit een jeugdprobleem.
die 2de vond ik ook nog wel grappigwrote:1ste generatie was toch baas? Kijk wat voor gedrochten de jeugd van nu te zien krijgt! Dat is pas een jeugdprobleem.
Dit dus, pokemon bluewrote:1ste generatie was toch baas? Kijk wat voor gedrochten de jeugd van nu te zien krijgt! Dat is pas een jeugdprobleem.
1ste generatie is baas de rest is verloedering idd.wrote:1ste generatie was toch baas? Kijk wat voor gedrochten de jeugd van nu te zien krijgt! Dat is pas een jeugdprobleem.
Met het woord verloedering kom je nog niet eens in de buurt van de juiste beschrijving. Ik denk zelfs dat het woord voor de juiste beschrijving nog moet worden uitgevonden..wrote:1ste generatie is baas de rest is verloedering idd.wrote:1ste generatie was toch baas? Kijk wat voor gedrochten de jeugd van nu te zien krijgt! Dat is pas een jeugdprobleem.
wrote:Omg, ik dacht ergens gezien te hebben, dat Acid nightmare remix van Zany 12 april gereleased zou worden..?
Maar kan hem op hardstyle.com niet vinden, iemand een idee? Of het antwoord op my burning question?![]()
Geen hs.com maar wel op TiDwrote:Nee maar dat zou ik ook wel willen weten!
Vind ik leuk!wrote:wrote:Omg, ik dacht ergens gezien te hebben, dat Acid nightmare remix van Zany 12 april gereleased zou worden..?
Maar kan hem op hardstyle.com niet vinden, iemand een idee? Of het antwoord op my burning question?
Geen hs.com maar wel op TiDwrote:Nee maar dat zou ik ook wel willen weten!
http://www.trackitdown.net/track/a-s-y- ... 30313.html