Da hij gin nederlands ken
Wa bende gai slim zeg.. da hak wederom nie gedacht.
Edit:
Fijn toch Mandy, met een hond vergeleken worden.....
Edit:
Fijn toch Mandy, met een hond vergeleken worden.....
Last edited by The Indicator on , edited 1 time in total.
you don't say!?wrote:Ik slaap lekker door totdat ik wakker wordt.
Ik ken het, Toby is er ook zo eenwrote:Ik werk bij sq people, moet je mensen laten inschrijven voor een goed doel.
Vandaag iemand ingeschreven om de volgende reden: 'Oh je heet Mandy? Wat leuk, helemaal geweldig zeg!
Mijn hond heet ook zo' ...
Net maar es even een kort mixje opgenomen, morgen even terug luisteren 
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
Haha kun je meteen zien hoe ze over je denken. Sommige mensen hebben ook geen verstand he 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hey hey hey, ik moet de boel hier wel een beetje coachen hèwrote:Needurlantschj iz mein goeistu fac
Mee eenswrote:Ik ben een aap, als het aan Jeffie ligt
wrote:Ik ben een aap, als het aan Jeffie ligt
Brulgorilla!
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Goede morge hardtraxx
Morgen
Voel jij je wel lekker, gister tot 04:40 in shout en nu al weer op?wrote:Moggewrote:Goeiemorgen!![]()
Het MOET, ik moet een documentatiemap voor 12 uur afmaken en dan vervolgens vanmiddag met behulp van diezelfde map een tentamen maken hahawrote:Morgen
Voel jij je wel lekker, gister tot 04:40 in shout en nu al weer op?
Succes, en daarna alle slaap in halen?wrote:Het MOET, ik moet een documentatiemap voor 12 uur afmaken en dan vervolgens vanmiddag met behulp van diezelfde map een tentamen maken hahawrote:Morgen
Voel jij je wel lekker, gister tot 04:40 in shout en nu al weer op?
Nope, daarna van half 6 tot half 10 werken en daarna pas slaap inhalenwrote: Succes, en daarna alle slaap in halen?
Alloha
Haatmomentje dit: Ik kan zoveel doen op stage, maar doe niks
waaaarom heb ik geen motivatie 
Omdat je stagebedrijf niet het beste met je voor heeft?wrote:AllohaHaatmomentje dit: Ik kan zoveel doen op stage, maar doe niks
Ja en omdat ik gewoon geen zin heb om wat te doenwrote:Omdat je stagebedrijf niet het beste met je voor heeft?wrote:AllohaHaatmomentje dit: Ik kan zoveel doen op stage, maar doe niks