Zo rebirth en reset gehqd ... nu doood ..
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Goedenmorgen
..
D
Goedemorgen! 
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
goedemiddag 
D
Doei!
G
gvd sander, ik wilde TOET! plaatsen!
G
ik verveel me echt de graftyfus
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Same! Gelukkig om 5 uur al verjaardag! Lekker bier tanken de hele dagwrote:ik verveel me echt de graftyfus
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Bier 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Whut??????? Bier is godverdomme lekkerwrote:Bier
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Na vannacht even niet meerwrote:Whut??????? Bier is godverdomme lekkerwrote:Bier
J
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ja lekker hèwrote:Kent iemand hier ''zure mat'', het shotje?Hebben het gister eens uitgeprobeerd, mierzoet maar wel een van de lekkere shotjes
@ritsurt, ach niet zo aanstellen man! Gewoon doorgaan
Twijfel is verdwenen, ik gawrote:Toet!
Twijfel of ik naar XXL Easter ga hoor..
E
Score op 'gedachten hebben invloed':
10.00 punten
De grens tussen de mentale wereld en de fysieke wereld is voor u nogal dun. U bent geneigd te denken dat uw gedachten gebeurtenissen kunnen veroorzaken, en dat u ook bepaalde informatie over gebeurtenissen kunt ontvangen via voorgevoelens en intuïtie.
Score op 'gevoeligheid voor spiritualiteit':
2.00 punten
U gelooft in een hogere macht, en bent ervan overtuigd dat gebeurtenissen niet losstaan van elkaar, maar betekenis hebben. Volgens u bestaan er zijn krachten die ons beschermen, en tot wie je kunt bidden; dat zijn zaken die de wetenschap te boven gaan.
Score op 'gevoeligheid voor bijgeloof':
0.00 punten
U staat open voor het idee dat er onzichtbare krachten zijn die gebeurtenissen of uitkomsten bepalen. U bent gevoelig voor bijgeloof, zoals geluksvoorwerpen en afkloppen, en u probeert om het lot niet te tarten.
10.00 punten
De grens tussen de mentale wereld en de fysieke wereld is voor u nogal dun. U bent geneigd te denken dat uw gedachten gebeurtenissen kunnen veroorzaken, en dat u ook bepaalde informatie over gebeurtenissen kunt ontvangen via voorgevoelens en intuïtie.
Score op 'gevoeligheid voor spiritualiteit':
2.00 punten
U gelooft in een hogere macht, en bent ervan overtuigd dat gebeurtenissen niet losstaan van elkaar, maar betekenis hebben. Volgens u bestaan er zijn krachten die ons beschermen, en tot wie je kunt bidden; dat zijn zaken die de wetenschap te boven gaan.
Score op 'gevoeligheid voor bijgeloof':
0.00 punten
U staat open voor het idee dat er onzichtbare krachten zijn die gebeurtenissen of uitkomsten bepalen. U bent gevoelig voor bijgeloof, zoals geluksvoorwerpen en afkloppen, en u probeert om het lot niet te tarten.
C
Jij niet reageer op app?
D
Goedenavond! 
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Avond!
Verveel me als een malle en me rug is echt killing
Verveel me als een malle en me rug is echt killing