Net zo vet als.. uhm.. tja.wrote:Net zo vet als wat??wrote:iPhone 4 gekocht en een cover besteld bij de hema! Crypsis logo erop, net zo vet!
die accenten ook in nederland... -_- hahaha
Ik kan ook zeggen: Net zo koel!
Net zo vet als.. uhm.. tja.wrote:Net zo vet als wat??wrote:iPhone 4 gekocht en een cover besteld bij de hema! Crypsis logo erop, net zo vet!
die accenten ook in nederland... -_- hahaha
Net zo koel als een Crypsis hoesje voor je iPhone.wrote:Net zo koel als?
AZRAwrote:Mij.wrote:Net zo koel als?
Maar ook net zo koel als een HT hoesje?wrote:Net zo koel als een Crypsis hoesje voor je iPhone.wrote:Net zo koel als?
Nee, maar dat is ook gewoon te koel.wrote:Maar ook net zo koel als een HT hoesje?wrote:Net zo koel als een Crypsis hoesje voor je iPhone.wrote:Net zo koel als?
Wat is er dan waardeloos aan als ik vragen mag?wrote:
Niet echt gewaagd gemixt vind ik hetDie vocal edit is ook echt waardeloos eerlijk gezegd. Serge Devant feat. Hadley - Dice (Marrio Larrera Remix) blijft wel echt lekker trouwens.
Een crypsis hoesje is net zo koel als een crypsis hoesje??wrote: Net zo koel als een Crypsis hoesje voor je iPhone.
Zeker dat dat zo is. Valt niet te ontkennen.wrote:Een crypsis hoesje is net zo koel als een crypsis hoesje??wrote: Net zo koel als een Crypsis hoesje voor je iPhone.![]()
![]()
![]()
![]()
die meot je niet in het donker tegenkomen godmanwrote:View on YouTube

Heb gestemdwrote:Ik heb samen met een vriend een mix online gezet voor een Dancetour knockout contest (Maastricht). Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie zouden luisteren/stemmen. Feedback is altijd welkom!
View on SoundCloud
Mogelijkheid om te stemmen: Maastricht ---> Minus & Kyte
http://www.facebook.com/dancetour/app_2 ... 501?ref=ts
Meest besproken nieuwe track vandaag: Chain Reaction - Who I am
Gé-wel-dig!wrote:Meest besproken nieuwe track vandaag: Chain Reaction - Who I am![]()
Bij het luisteren van die track had ik een dejavu momentje haha.wrote:Meest besproken nieuwe track vandaag: Chain Reaction - Who I am![]()
goed bezig man!wrote:Epic fail van mezelf zojuist![]()
.
Geld pinnen, voordeur achter je dicht laten slaan en dan bedenken dat m'n OV en huissleutel nog binnen op m'n bureau liggen. Bij de boven en onderburen aangebeld, die waren niet thuis, lichtelijk paniekerig, maar bij de andere buren aangebeld, en via hun schuurtje m'n balkon opgeklommen en godzijdank was m'n deur open
.
wrote:Epic fail van mezelf zojuist![]()
.
Geld pinnen, voordeur achter je dicht laten slaan en dan bedenken dat m'n OV en huissleutel nog binnen op m'n bureau liggen. Bij de boven en onderburen aangebeld, die waren niet thuis, lichtelijk paniekerig, maar bij de andere buren aangebeld, en via hun schuurtje m'n balkon opgeklommen en godzijdank was m'n deur open
.