Haters 
K
Wie is het robert? En waarom lijkt het net een carnavalpak?
Ken je haar niet :o En dat was me uniform, moest spelen bij opening van 'Eye-Filmmuseum'wrote:Wie is het robert? En waarom lijkt het net een carnavalpak?
Is die niet presentatrice bij Veronica ofzo?wrote:Ken je haar niet :o En dat was me uniform, moest spelen bij opening van 'Eye-Filmmuseum'wrote:Wie is het robert? En waarom lijkt het net een carnavalpak?En daarna zuipen met bekend nederland, geweldig
K
Nee, misschien is het makkelijker om nog even te zeggen wie het is?wrote:Ken je haar niet :o En dat was me uniform, moest spelen bij opening van 'Eye-Filmmuseum'wrote:Wie is het robert? En waarom lijkt het net een carnavalpak?En daarna zuipen met bekend nederland, geweldig
Leuk meisje robert maar: Lauren Verster ('s-Hertogenbosch, 27 april 1980. Wat een baasje ben je ook hewrote:Lauren Verster
K
Verster heeft sinds begin 2011 een relatie met journalist en televisiemaker Jort Kelder.
Wat een skkltje die boy robert is veel beter voor haar.wrote:Verster heeft sinds begin 2011 een relatie met journalist en televisiemaker Jort Kelder.
Met zn Friesland bank.wrote:Verster heeft sinds begin 2011 een relatie met journalist en televisiemaker Jort Kelder.
K
wrote:wrote:Wie is het robert?
sorry
Last edited by roberttt on , edited 2 times in total.
Jizz in my... uhm.. pinguïnpak?
Kewl hewrote:Jizz in my... uhm.. pinguïnpak?
S
http://www.facebook.com/StopHetNieuweEv ... lvarenbeek
Als iedereen even "Vind ik leuk" doet. Support is van harte welkom!
Als iedereen even "Vind ik leuk" doet. Support is van harte welkom!
Can't see itwrote:deze foto is nog leuker![]()
![]()
![]()
![]()
fucking baas
A
Idd, wat een rare ventwrote:Jezus wat is die Mark EG een irritant mannetje zeg. Geforceerd grappig doen, bah
C
Fuck man, ik klik die aan, dat ding is echt aanstekelijk in onze klas
Je kijkt niet naar dr mooie ogen zo te zien.wrote:Kewl hewrote:Jizz in my... uhm.. pinguïnpak?
Deed ik wel toen ik met haar in gesprek was :p
D
Roberttt is een ouwe snoepert! 
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Hahaha lekker wijfie man