Avond HT
.
Gaat goed tekeer bij FearFM
Gaat goed tekeer bij FearFM
Heb niet zoveel met hardcore, maar dit lijkt me wel een leuke afsluiterwrote:Tha Playah & Unexist?
Haha zie t al voor mewrote:Silent disco?wrote:Wel even met de buren overleggen of ze dat weekend op willen krassen.
succes kut! En goed de zijstraatjes inkijken! En doe een wit shirt aan want ge zweet oe kapoetwrote:Naar bed, morgen om kwart voor 11 rij-examen!
Succes! Hopelijk doe je het beter dan mij de eerste 2 keer.wrote:Naar bed, morgen om kwart voor 11 rij-examen!
de zender doet zn naam eer aanwrote:Had even zin in wat hardcore zet ik FearFM hardest aan, komen er echt een hele rits aan industrialplaten (volgens mij was het dat) voorbij. Echt wat een vreselijke herrie
Ga ik daarna naar Harder, komt Debt of Blood van wavolizerwrote:Now on Fear.FM Hardest:wrote:Had even zin in wat hardcore zet ik FearFM hardest aan, komen er echt een hele rits aan industrialplaten (volgens mij was het dat) voorbij. Echt wat een vreselijke herrie
Drum Scene Investigation
22:00 - 00:00
Pikt wel een goed moment om in te schakelen dan ja
Hoera!wrote:Nou je kunt nu nog terug schakelen, industrial uurtje is voorbij. nu gewoon weer mainstreamKorsakoff vs Re-Style - Rebottled
is die net afgelopen -,-?wrote:Had even zin in wat hardcore zet ik FearFM hardest aan, komen er echt een hele rits aan industrialplaten (volgens mij was het dat) voorbij. Echt wat een vreselijke herrie
Ik vind dat dus echt HELEMAAL niks, gaat nergens meer over man.wrote:is die net afgelopen -,-?wrote:Had even zin in wat hardcore zet ik FearFM hardest aan, komen er echt een hele rits aan industrialplaten (volgens mij was het dat) voorbij. Echt wat een vreselijke herrie
drum scene is het beste wat fear fm is overkomen joh.
Hoezo dan? Het is DNB/industrial geloof ik ?wrote:
Ik vind dat dus echt HELEMAAL niks, gaat nergens meer over man.
alles en iedereen vol aan de industrial!wrote:Ik ben Industrial/DnB/Crossbreed/Frenchcore nu ook op volle toeren aan het waarderen... Komt ook wel door Masters of Hardcore.
Zit net iets meer power in dan hardstyle
Dat gebeurt pas als jij van je standaard zinnetjes afgaat in welkomstopicwrote:alles en iedereen vol aan de industrial!wrote:Ik ben Industrial/DnB/Crossbreed/Frenchcore nu ook op volle toeren aan het waarderen... Komt ook wel door Masters of Hardcore.
wrote:Dat gebeurt pas als jij van je standaard zinnetjes afgaat in welkomstopicwrote:alles en iedereen vol aan de industrial!wrote:Ik ben Industrial/DnB/Crossbreed/Frenchcore nu ook op volle toeren aan het waarderen... Komt ook wel door Masters of Hardcore.
Ik vind het een heerlijke meme, omdat het meestal tegen die debiele mensen is die geen eigen mening hebben. die alleen maar de massa volgenwrote:Elke keer als ik dat plaatje zie word ik verdrietig van binnen.
KUT hipster gedoe. Bah. Zum kotsen
Frenchcorewrote:Ik ben Industrial/DnB/Crossbreed/Frenchcore nu ook op volle toeren aan het waarderen... Komt ook wel door Masters of Hardcore.