Daar kun je net 2 bierblikjes in kwijt ofzo?wrote:Haha vandaag een portable mini-fridge van m'n werk gekregen![]()
Dus? Bier is bier!wrote:Daar kun je net 2 bierblikjes in kwijt ofzo?wrote:Haha vandaag een portable mini-fridge van m'n werk gekregen![]()
6 blikjes gaan er inwrote:Dus? Bier is bier!wrote:Daar kun je net 2 bierblikjes in kwijt ofzo?wrote:Haha vandaag een portable mini-fridge van m'n werk gekregen![]()
still can't beat minewrote:Nationale meeloper dag?
Of nationale verander je avatar dag?
wrote:still can't beat minewrote:Nationale meeloper dag?
Of nationale verander je avatar dag?

Heb er ook 1, gebruik hem echt heel af en toe.wrote:Haha vandaag een portable mini-fridge van m'n werk gekregen![]()
Zou ik ook wel willen hebben voor op mijn kamerwrote:Haha vandaag een portable mini-fridge van m'n werk gekregen![]()
Doe Bea de groete van mewrote:morge komt de konigin!
wrote:vandaag chille stage dag gehad van venlo na heerlen gereden met enorme bus om 360 dekens op te halen bij de ikea haha en morge komt de konigin!
ik zal het doenwrote:Doe Bea de groete van mewrote:morge komt de konigin!
Wel doen he, ze kent me nog wel. Heb haar ooit de box gegeven, toen was ik verkleed als knuffelmarokkaanwrote: ik zal het doen
weet nu al 3-5 leden die er per directe opgaanwrote:Heeft dit forum trouwens geen negeerlijst oid?