Heb godver veel zin in Loudness! Ga je ookwrote:Geen, dat is het leuke ervanwrote:Sjobie, lekkere lening openstaan dan?
Ik ook niet, maar weten wat CO² , H²O en O² zijn hoort wel bij algemene kennis vind ik.wrote:Ik heb nooit echt natuurkunde gevolgd... dus sorry, ik haak bij deze af
Als je het tegen mij hebt: 2x Denon DN-S1200 en Behringer DJX250.wrote:wat heb je staan?
Dat hoort het idd. Zit nu in de 3de, dus kan nog niks laten vallen enzo en hebben dat ook al lang geleerd.wrote:Ik ook niet, maar weten wat CO² , H²O en O² zijn hoort wel bij algemene kennis vind ik.wrote:Ik heb nooit echt natuurkunde gevolgd... dus sorry, ik haak bij deze af
Nope, graag gegaan maar heb al ander feestje!wrote: Heb godver veel zin in Loudness! Ga je ook?
Wat voor feestjewrote:Nope, graag gegaan maar heb al ander feestje!wrote: Heb godver veel zin in Loudness! Ga je ook?
Hier in de buurt, niet eens HS/HC, Rock enzo! Is altijd gezellig, gewoon lekker zuipen!wrote:Wat voor feestjewrote:Nope, graag gegaan maar heb al ander feestje!wrote: Heb godver veel zin in Loudness! Ga je ook?
?
Lekkaah
. Is ook wel eens leuk natuurlijk! Pff honguurrr!
Dat speel ik niet op mijn laptop want als de leraar langsloopt dan kan ik GTA niet afsluiten omdat te langzaam gaat. Ben ik nu ruig?
Ik heb met Someren 8 met 2-5 weten te winnen van Helenaveen 3. En heb heel m'n dijbeen afgeschaafd. Ben ik nu stoer?
C
Blijft someren, dus nee
nee dan ben je fuckedwrote:Ik heb met Someren 8 met 2-5 weten te winnen van Helenaveen 3. En heb heel m'n dijbeen afgeschaafd. Ben ik nu stoer?
Nee, Helenaveen is geweldigwrote:Blijft someren, dus nee
Someren alleZZZZ!wrote:Blijft someren, dus nee
C
Juist, someren, wat is jullie belangrijkste product? Dat echt iedereen kent?wrote:nee dan ben je fuckedwrote:Ik heb met Someren 8 met 2-5 weten te winnen van Helenaveen 3. En heb heel m'n dijbeen afgeschaafd. Ben ik nu stoer?
Wonen er dan ook Tomatenplukkers?wrote:Tomaten!
C
Pff, das nog minder dan wij hier hebben... ik noem:wrote:Tomaten!
- Dommelsch Bier
- Asperges
- Do (die zangeres)
- Lindsey v.d Donk (Olympisch Team Vrouwen van Oranje)
- Aantal hockeyers (wat kutsport is)
- Eurocircuit
- Valkerij
- Sigaren
- SV De Valk (speelt redelijk hoog)
- Bloemen en daarbij horende evenement
- Jack van Hulst (die tennisleraar)
zo,
Tommies Snoeptomaatjes!wrote:Juist, someren, wat is jullie belangrijkste product? Dat echt iedereen kent?wrote:nee dan ben je fuckedwrote:Ik heb met Someren 8 met 2-5 weten te winnen van Helenaveen 3. En heb heel m'n dijbeen afgeschaafd. Ben ik nu stoer?