Afkickverschijnselen ? :pwrote:Zo, lekker dagje uitzieken thuis.
Nee ff zonder dollen, ben gewoon ziek
. En strontverkouden ook nog eens.
Daar hebben ze spulletjes voor uitgevonden om je neusweg weer vrij te krijgenwrote:Nee ff zonder dollen, ben gewoon ziek. En strontverkouden ook nog eens.
En die dan vervolgens weer volsnuiven?
, No thanks.. Denk er nog steeds hetzelfde over als vorige week! 
Ik bedoelde neusspray, maar dat kan natuurlijk ook hahawrote:En die dan vervolgens weer volsnuiven?, No thanks.. Denk er nog steeds hetzelfde over als vorige week!
En dit is niet het drugstopic he ruub, pas op wat je neerzet
Maar ff goed uitzieken dan jongen, beterschap
Ja, maar aangezien het er zo instaat, dat m'n neuswegen dan vrij zijn voor andere middeltjes
.
Ik heb net mijn laptop geluidskaart EQ even goed aangepast op Hardstyle 
Goedemiddag HT!
Iemand hier interesse in een BlackBerry Torch 9800 met abotje? Gratis over te nemen.
Iemand hier interesse in een BlackBerry Torch 9800 met abotje? Gratis over te nemen.
ekte ektewrote:Dikke bass nu?
Blackberry?wrote:Goedemiddag HT!

Waarom denk je dat ik er van af wil haha.wrote:Blackberry?wrote:Goedemiddag HT!
Nee, heb niet het vuilniszak-model.
Maar toch is het een naar toestel haha.
Hahaha jaja, stiekem ben je zo'n blackberry mocro met zo'n tasjewrote:Waarom denk je dat ik er van af wil haha.wrote:Blackberry?wrote:Goedemiddag HT!
Nee, heb niet het vuilniszak-model.![]()
Maar toch is het een naar toestel haha.
Ja met diskman tasje waar ik de nieuwe album van D-Block & S-Te-Fan in heb zitten, Rockin Ur mind heet die! Vette shit ouwe!wrote: Hahaha jaja, stiekem ben je zo'n blackberry mocro met zo'n tasje
Nee, zo 1 ben ik niet.
Wollah, zo praat je wel.wrote: de nieuwe album
ekspress je wait!wrote:Wollah, zo praat je wel.wrote: de nieuwe album
C
voor Co2!wrote:Ja, maar aangezien het er zo instaat, dat m'n neuswegen dan vrij zijn voor andere middeltjes.
lolwut?wrote:voor Co2!wrote:Ja, maar aangezien het er zo instaat, dat m'n neuswegen dan vrij zijn voor andere middeltjes.
C
Co2 is toch uitlaatgassen of heb ik dat verkeerd?
Catatonic Overloadwrote:Co2= koolstofdioxide, oftewel..
C
Ik heb nooit echt natuurkunde gevolgd... dus sorry, ik haak bij deze af