Nee, hahahah ben dronken enzo
A
A
C
ah portal
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Lekker man, heb er van genoten zo straks.wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/tronica-40-minutes-t24849.html
nieuwe zomerse mix
I is happy 
Mag volgende week hier in dynamo draaien
Gaaf!
Net te horen gekregen dat we op het werk 6 seizoenskaarten van Borussia Dortmund gekocht hebben.
A
Ga je geen spijt van krijgenwrote:Gaaf!Net te horen gekregen dat we op het werk 6 seizoenskaarten van Borussia Dortmund gekocht hebben.
Zou het niet weten, denk alleen niet op de Sudtribunewrote:Ga je geen spijt van krijgenwrote:Gaaf!Net te horen gekregen dat we op het werk 6 seizoenskaarten van Borussia Dortmund gekocht hebben.
Welke tribune?
Gefeliciteerd man!wrote:I is happy
A
Dat lijkt me ook een hele ervaring, helaas helemaal vol met seizoenskaarten (€214,-). Misschien ooit, als een auto hebwrote:Zou het niet weten, denk alleen niet op de Sudtribunewrote:Ga je geen spijt van krijgenwrote:Gaaf!Net te horen gekregen dat we op het werk 6 seizoenskaarten van Borussia Dortmund gekocht hebben.
Welke tribune?
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Draaien ze altijd zo hard bij Fear.fm hardest in de late uurtjes?
Heb dat toevallig vanavond ff opgezet en er komt allemaal harde shit voorbij. I:Gor & Delta 9 bijvoorbeeld.
Heb dat toevallig vanavond ff opgezet en er komt allemaal harde shit voorbij. I:Gor & Delta 9 bijvoorbeeld.
Nee meestal niet, maar das wel nice dat ze dat doen 
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ja, nu Noizefucker en The Destroyer. Haha ben dit niet gewend van Fear.fmwrote:Nee meestal niet, maar das wel nice dat ze dat doen
Lekker man :p.
En gefeliciteerd trouwens!
Last edited by Strep on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Nice, Draidy!
Succes gewenst.
Succes gewenst.
Gefeliciteerd manwrote:I is happy
Wat??? Noizefucjer op fear fm
Dat ik mag draaien stelt trouwens echt niks voor hoor maar ben er wel blij mee. Maar bedankt
Dat ik mag draaien stelt trouwens echt niks voor hoor maar ben er wel blij mee. Maar bedankt
Gewoon hardcore of?wrote:Wat??? Noizefucjer op fear fm![]()
A
Ze willen de mensen natuurlijk wel ín de Dynamo houden
G
alle ervaring is meegenomen tochwrote:Wat??? Noizefucjer op fear fm![]()
A
Morgen studiedag!

C
BPM contest dinges?wrote:I is happy