Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:15 

Hardtraxx Veteran

Juist, en dat was geweldig mooi? Het meest geweldige hoogtepunt tijdens het bestaan van de mensheid en het universum? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Juist, en dat was geweldig mooi? Het meest geweldige hoogtepunt tijdens het bestaan van de mensheid en het universum? :P

Op een gegeven moment kwam er een topic van een 'Newbie' die een topic had aangemaakt, dat 'I Miss You' van 'Chris One & Wasted Penguinz' gratis was weggegeven, maar dat was een 1 april grap (Op 27 maart! :lol:) en toen ineens off-topic/lovetraxx-t24836.html Het was gewoon alles in 1x en het ging van mooi naar geweldig :lol: De meeste restjes zijn nog wel te lezen, Genietmomentjes en irritatiemomentjestopics it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:44 

Opeens was er explosiegevaar, en hardtraxx barstte gedeeltelijk uit zijn voegen. Overal bloemen, corso´s en verhalen over hoe hard er wel niet in de keuken gewerkt word _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:59 

Parvuz schreef:
Wie kan er in het kort uitleggen wat er gister allemaal hier aan de hand was? :P Ga niet alles terug lezen haha.

Ruubbie werd aangesproken door Jeff3rd op z'n drugs gebruik. Daardoor werd er een discussie gevoerd waar ik ook mijn intrede bij maakte.
Ruubbie kreeg ruzie met mij (ik niet met hem) en toen escaleerde de boel. Toen werd er een grote bash-partij georganiseerd en maakte dysphoria z'n her-intrede met Lovetrax (in zowel off-topic als releases)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:05 

Hardtraxxer

Dope kills... In many ways...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:08 

Hardtraxx Veteran

Juist. Niets gemist dus haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:11 

Hardtraxx Elite

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:16 

Hardtraxx Addict

Maar gebruiken jullie veel drugs hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:18 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:

Nee, doen ze vooral op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:21 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
MacMichael schreef:

Nee, doen ze vooral op feesten.

Haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:27 

Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:

Nee vrijwel nooit op feesten ook bijna nooit aangezien ik zonder leuker vind :P (kan met niet losgaan, totaal geen behoefte aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:32 

Donateur

Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar dit slaat werkelijkwaar alles.. Wordt hier gewoon weggepest op stage :lol: Door 2 andere stagiaires die hier zitten :')

Wat heb ik momenteel een moeite om me in te houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar dit slaat werkelijkwaar alles.. Wordt hier gewoon weggepest op stage :lol: Door 2 andere stagiaires die hier zitten :')

Wat heb ik momenteel een moeite om me in te houden :lol:

Tell us about it! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:42 

Donateur

Nou ik zit hier met 5 personen op het kantoor of eigenlijk zat..

1 is me stage begeleider
3 van klantenservice
en nog 1 ..

En gister was er nog 1tje bij, maar die is gister huilend naar huis gegaan omdat ze zo de grond in werd geboord.. echt zo triest deden ze, die is nu weg.. Ze gingen daar dan met ze 3en tegen

Nou ja nu blijf ik hier over en ik zei er dus wat van, dat ze is volwassen moeten worden en zo niet met andere mensen kunnen omgaan.. En nu ben ik de lul :lol: Zeggen ze:"Jij moet je erbuiten houden! Anders zullen we jou stage hier ook tot een kut tijd maken net zoals we bij haar deden van gister"

En nu praten ze de hele tijd over mij zonder dat ik het kan horen krijg ik vuile blikken :') Nog even en ik gooi me beeldscherm naar ze toe ....

Echt kan veel hebben maar ze bereiken zo een grens dat ik hun het 'leven' zuur ga maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Haha, kinderachtig gedrag man. Laatste wat je moet doen is jezelf erbij opvreten :D
Misschien melding van maken bij je school?

Hardtraxx Veteran

klinkt leuk daar, zeg tegen die anderen dat ze ook eens volwassen moeten worden.

Draai gewoon een drol op hun bureau als ze eventjes weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:46 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Nou ik zit hier met 5 personen op het kantoor of eigenlijk zat..

1 is me stage begeleider
3 van klantenservice
en nog 1 ..

En gister was er nog 1tje bij, maar die is gister huilend naar huis gegaan omdat ze zo de grond in werd geboord.. echt zo triest deden ze, die is nu weg.. Ze gingen daar dan met ze 3en tegen

Nou ja nu blijf ik hier over en ik zei er dus wat van, dat ze is volwassen moeten worden en zo niet met andere mensen kunnen omgaan.. En nu ben ik de lul :lol: Zeggen ze:"Jij moet je erbuiten houden! Anders zullen we jou stage hier ook tot een kut tijd maken net zoals we bij haar deden van gister"

En nu praten ze de hele tijd over mij zonder dat ik het kan horen krijg ik vuile blikken :') Nog even en ik gooi me beeldscherm naar ze toe ....

Echt kan veel hebben maar ze bereiken zo een grens dat ik hun het 'leven' zuur ga maken..

Waar heb je stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:46 

Donateur

Heb al 100 meldingen gedaan maar er is geen andere plek, dus moet hier tot 29 juni zitten...

@banaanslak goed plan!

@macmicheal Bij Vinea vakanties/bookedoo zit hier in sneek :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

In 't weekend paar bakstenen door de ruiten gooien dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:48 

Idd, gewoon ruitjes intikken en blijven bijpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:48 

Donateur

Blijven bijpakken komt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:04 

Hardtraxx Addict

Wat een leuke stages heeft iedereen toch :P

Ik moest op me stage gister de hele dag ijsjes tappen voor Ola, stuk of 60, kan geen ijs meer zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:06 

Hardtraxx Veteran

Ik zit op me stage veel op HT, doe de dingen die me gevraagd worden, donderdag's frietdag en klaverjassen en elke pauze CoD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:07 

Donateur

:lol: Ze kunnen die stages beter afschaffen
Vorige  1 ... 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic