pfoe zou kunnen, vorig jaar was al uber epic, moet je nagaan hoe et dan dit jaar wordt!wrote:Thunderdome lijkt me ook mooi om een keer mee te maken, dit jaar bestaat het 20 jaar toch? Misschien mooie reden om er dan naar toe te gaan aangezien ik dit jaar ook 20 jaar bestawrote:wrote:Haha mooi man, ik moet ook eens in m´n leven een keer naar MOH of Thunderdome als ik al die extreme drugsverhalen hoor en de foto´s bekijk. Gewoon om het een keer mee te maken.![]()
Thunderdome, afgesproken!
G
wrote:Nee dit gaat over iets anders. Die was echt heel mooi, maar weet niet of ik die mag neerzetten hierwrote:Troll ofniet heb me goed vermaakt met al die shit vn vandaagwrote: Gaan we deze troll vertellen of niet Jeff??.
Van mij mag je.. Ik heb er even de kracht niet meer voor
G
wrote:Vertel er eens wat over!!

Het was gewoon te epic om te vertellen!
Super sfeer, heerlijke muziek, heeerlijk tempo (hele tijd lekker hard knallen), mooie show, chille mensen, aardige bewaking, gewoon alles haha
wrote:wrote:Vertel er eens wat over!!
Het was gewoon te epic om te vertellen!
Super sfeer, heerlijke muziek, heeerlijk tempo (hele tijd lekker hard knallen), mooie show, chille mensen, aardige bewaking, gewoon alles haha
Ja ik ben ook in totaal 20 minuten op de main en 5 minuten op de early geweest. Dan is dat ook niet gekwrote:Stefan wtf, jou heb ik ook niet gezienwrote:Ben ook altijd nuchter. Schitterend om sommige mensen rond te zien dwalenwrote:Haha mooi man, ik moet ook eens in m´n leven een keer naar MOH of Thunderdome als ik al die extreme drugsverhalen hoor en de foto´s bekijk. Gewoon om het een keer mee te maken.
Het is wel een beetje opgeblazen allemaal, hoor.wrote:Haha mooi man, ik moet ook eens in m´n leven een keer naar MOH of Thunderdome als ik al die extreme drugsverhalen hoor en de foto´s bekijk. Gewoon om het een keer mee te maken.
A
Heb ik nou jouw onderschrift gehaald?wrote:Af en toe heb je dat toch wel eens dat je ergens na een feest op een station zit en dat er iemand compleet van de kaart strompelt/ligt/zit dat je denkt hoe komt zo iemand nou ooit nog thuis?wrote: Muahahahahaha, misschien heeft de veegploeg hem gevondenEven MOH bellen naar gevonden voorwerpen
Voila, niet dus.
Dat was episch. Ruben was echt vanwrote:Nee dit gaat over iets anders. Die was echt heel mooi, maar weet niet of ik die mag neerzetten hierwrote:Troll ofniet heb me goed vermaakt met al die shit vn vandaagwrote: Gaan we deze troll vertellen of niet Jeff??.

Jawrote:Leuke dag gehad jongens?
nu ff wake you from your boredom luisteren
Last edited by Delt-A on , edited 2 times in total.
G
wrote:
Zo terug van werk. Heerlijk gewerkt, wat heb ik toch een aardige baas . Ik kan zoveel van die man leren, echt niet normaal. Het was erg druk in de winkel, dus ik moest erg hard werken, maar de baas vond dat ik het super deed. Het werk ging ook veel lekkerder, omdat er geen irritante klanten waren die veel vragen hadden. En ik heb gehoord dat ik eerdaags promotie krijg en ik word dan benoemd tot chef magazijn! Ooh wat een heerlijke dag, ik ga even een wijntje drinken en dan vroeg naar bed, want ik moet morgen weer werken, maar dat vind ik wel leuk, omdat het vandaag zo goed ging! Maar ik moet ook nog veel voor mijn school doen, maar ik heb ook te horen gekregen dat ik meer uren ga maken op mijn werk, dus dat wordt krap aan. Maar ik denk wel dat ik het dit jaar red. Ik heb ook zo'n leuke klas met allemaal gezellige mensen die ik erg goed ken.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Zo terug van werk. Heerlijk gewerkt, wat heb ik toch een aardige baas. Ik kan zoveel van die man leren, echt niet normaal. Het was erg druk in de winkel, dus ik moest erg hard werken, maar de baas vond dat ik het super deed. Het werk ging ook veel lekkerder, omdat er geen irritante klanten waren die veel vragen hadden. En ik heb gehoord dat ik eerdaags promotie krijg en ik word dan benoemd tot chef magazijn! Ooh wat een heerlijke dag, ik ga even een wijntje drinken en dan vroeg naar bed, want ik moet morgen weer werken, maar dat vind ik wel leuk, omdat het vandaag zo goed ging! Maar ik moet ook nog veel voor mijn school doen, maar ik heb ook te horen gekregen dat ik meer uren ga maken op mijn werk, dus dat wordt krap aan. Maar ik denk wel dat ik het dit jaar red. Ik heb ook zo'n leuke klas met allemaal gezellige mensen die ik erg goed ken.

E
Heey mod's ga fappen ofzeau
B
Hardtraxx Veteran
13722 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Kunnen we nu gewoon even normaal doen jongens .. echt moet dat in elk topic 
hahaha een topic speciaal voor c2 bashen
Beetje overdreven
Beetje overdreven
Waar is het lekkere wijven topic? 
Idd, hij zei zelf dat ie het leuk vond.wrote:hahaha een topic speciaal voor c2 bashen
Beetje overdreven
OMFG! Bij deze nomineer ik Dys voor grootste anti-dip-held!wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/dj-dysphoria-ft-mc-biscuit-love-is-gone-lovetraxx001-t24837.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik bedoel, dat lijkt toch zelf op bashenwrote:Waar is het lekkere wijven topic?
Idd, hij zei zelf dat ie het leuk vond.wrote:hahaha een topic speciaal voor c2 bashen
Beetje overdreven
C
Leer Sarcasme kennen.... op een gegeven moment zit er ook wel een genoeg aan dat alles ofniet?wrote:Idd, hij zei zelf dat ie het leuk vond.
Sterker nog, hij vroeg zelf of we hem konden bashenwrote:Waar is het lekkere wijven topic?
Beetje overdreven
Maarja, als hij zich aangevallen voelt stop ik meteen...
Dacht dat hij het leuk vond!! Kers op het ijs ofzo..