gvd Spakenburg gelijk en Vogels gewonnen 
Volgende week DE derby: DOS Kampen - Go-Ahead Kampen 
En dat slaat ergens op?wrote:wrote:Hidde, je bent niet echt
Dan maar geen ekte spammert. Probeerde laatst die GIF van die dikke die die kerel op de grond flikkerde als avatar te doen, maar daar had HT niet zo een zin in(was te groot uiteraard)wrote:Hidde, je bent geen echte spammer als je geen avatar hebt...
Weinig zin om helemaal dat ding te gaan verkleinen. :')
Ga is een échte derby bezoekenwrote:Volgende week DE derby: DOS Kampen - Go-Ahead Kampen
G
wrote:En dat slaat ergens op.wrote:wrote:Hidde, je bent niet echt
ik gisteravond maar 1 keerwrote:ik net 2 keer scoren doen
Thanks, alleen nu flitst ie raar?wrote:http://mypictr.com/
Hij is een beetje gefrustreerd omdat we laatst een discussietje hadden. :')wrote:Could you please explain please?wrote:En dat slaat ergens op.wrote:
G
jij snapt ook niks hewrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat we laatst een discussietje hadden. :')
tip: de avatar van djpatt
Ik weet heus wel dat je zit te trollen.wrote:jij snapt ook niks hewrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat we laatst een discussietje hadden. :')
Het is alleen niet grappig. :')
Hmm ok.wrote:Ja bij gifs geeft ie soms problemen.. weet niet precies hoe dat komt.wrote:Thanks, alleen nu flitst ie raar?![]()
Dan maar andere zoeken.
Toch bedankt!
wrote:ik gisteravond maar 1 keerwrote:ik net 2 keer scoren doen
ik was voor het eerst weer is goed ook al hebben we gister dik feest gehad
oh of jij bedoelt de andere scoren
Ik heb dit seizoen maar 1 keer gescoord.
Mja laatste man hé.
Mja laatste man hé.
Ben ik ook, of verdedigende middenvelderwrote:Ik heb dit seizoen maar 1 keer gescoord.![]()
Mja laatste man hé.
Hakken en zagen
Idd, vroeger stond ik linkshalf en leek verdedigen me saai. Nu sta ik sinds 2 jaar laatste man of voorstopper en tis echt fucking lachen.wrote:Ben ik ook, of verdedigende middenvelderwrote:Ik heb dit seizoen maar 1 keer gescoord.![]()
Mja laatste man hé.
Hakken en zagen
Word per wedstrijd wel minstens 1 keer voor kankerhomo oid uitgescholden(met pieken van wedstrijden waarin dat ong 30 keer gebeurd
tuurlijk dat is het mooiste, vooral tegen marrokanen of negers: "Hey pak die zwarte is aan!" of "hak die moslim is neer" oid
Dat kunnen ze nie hebben, echt geniaal is dat
Dat kunnen ze nie hebben, echt geniaal is dat
G
het is wel grappig, jij vind het alleen niet grappig/wrote:Ik weet heus wel dat je zit te trollen.wrote:jij snapt ook niks hewrote:Hij is een beetje gefrustreerd omdat we laatst een discussietje hadden. :')
Het is alleen niet grappig. :')
Hahaha ja.
Maar 't is ook wel 'ns leuk om een hele wedstrijd politiek correct te spelen. Hard aanpakken maar alles(zo veel mogelijk) op de bal en als je een overtreding maakt vooral geen sorry zeggen.
Gewoon niet er langs laten, al moet je ze neerhakken. Maar als ze zeiken gewoon negeren en geen ruzies uitlokken.
Duurt het 30 minuten en ze zijn meer tegen zichzelf aan het voetballen dan tegen jou.
Edit: Was at Pommer. Kswoosh kan de boom in.
Maar 't is ook wel 'ns leuk om een hele wedstrijd politiek correct te spelen. Hard aanpakken maar alles(zo veel mogelijk) op de bal en als je een overtreding maakt vooral geen sorry zeggen.
Duurt het 30 minuten en ze zijn meer tegen zichzelf aan het voetballen dan tegen jou.
Edit: Was at Pommer. Kswoosh kan de boom in.
G
Haterz be hatin'wrote:Kswoosh kan de boom in.
hidde change die avatar is echt iritant 
E
wrote:Robkuh unfollowed me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja iets te flashy geworden hé.
Zal eensch proberen een alternatief te vinden.
http://www.smileygenerator.us/gifresize/index.phpwrote:Ja iets te flashy geworden hé.Zal eensch proberen een alternatief te vinden.
dat werkt