Bahwrote:Zometeen weer even de gear van djpatt bevuilen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
u jelly?wrote:Bahwrote:Zometeen weer even de gear van djpatt bevuilen
gewoon eens een lekker mixje opnemen 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
I aint even madwrote:u jelly?wrote:Bahwrote:Zometeen weer even de gear van djpatt bevuilen
Best wel triest eigenlijk, 2 jongens die bij elkaar zijn nog via internet met elkaar communiceren. 
A
wrote:vanavond lekker bier gooien bij Band Zonder Banaan,eerste tentfeestje van het jaar
Alleen de bier gooien is dan wat minder, daar heb ik echt een kut gods gruwelijke kolere hekel aan
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Art of trolling heawrote:Best wel triest eigenlijk, 2 jongens die bij elkaar zijn nog via internet met elkaar communiceren.
ik ook, maar als toch al 3kwart van de tent loopt te gooien en iedereen zeiknat is van t bier, doe ik gerust even meewrote:wrote:vanavond lekker bier gooien bij Band Zonder Banaan,eerste tentfeestje van het jaar![]()
Alleen de bier gooien is dan wat minder, daar heb ik echt een kut gods gruwelijke kolere hekel aan
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Neuj valt mee, klein beetje droog mondje voor de rest nergens last van, maar wat wil je ook met dit eindbazenantikatervoedselwrote:maar last van een katertje ? Jullie gingen op bed, ging ik naar het werk toe...
A
Ja oke, zolang het niet in je nek gegoten word, maar gewoon in de lucht gegooid als de sfeer goed is, geen probleemwrote:ik ook, maar als toch al 3kwart van de tent loopt te gooien en iedereen zeiknat is van t bier, doe ik gerust even meewrote:wrote:vanavond lekker bier gooien bij Band Zonder Banaan,eerste tentfeestje van het jaar![]()
Maar zijn ook van die lutsers die de hele avond bier kopen om te gooien :')
ja dat zijn gewoon van die halve figuren, en momenteel heb ik daar t geld zoiezo al niet eens voor :')wrote:Maar zijn ook van die lutsers die de hele avond bier kopen om te gooien :')
dat soort figuren verdient van mij maar 1 ding en dt is een klap op hun neuswrote:ja dat zijn gewoon van die halve figuren, en momenteel heb ik daar t geld zoiezo al niet eens voor :')wrote:Maar zijn ook van die lutsers die de hele avond bier kopen om te gooien :')
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Gooien met bier zonde

stelletje BIERENbeulenwrote:Gooien met bier zonde![]()
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Maximum kent mij niet eens 
gvd me haar wil niet zitten
moet weer naar kapper.. maar te lui
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ik ken hetwrote:gvd me haar wil niet zittenmoet weer naar kapper.. maar te lui
Same herewrote:gvd me haar wil niet zittenmoet weer naar kapper.. maar te lui
G
dan doe je et toch weer zo als gister? 
btw: de clip voor mijn hc nr van laatst is af, nu ff renderen...
PREPARE!
btw: de clip voor mijn hc nr van laatst is af, nu ff renderen...
PREPARE!
Tot 4 uur theori curses gehad nu lekker Phineas en Ferb maraton kijken 
C
Vanavond Hard Nature, eerste feestje van 2011 alweer (ben laat volgens mij
)
Net open dag gedraaiid, ging super... was ook tering druk
Net open dag gedraaiid, ging super... was ook tering druk
G