Hij heeft helemaal geen facebook?!wrote: Cyril Dales
Ik wil die foto's hebben
Hij heeft helemaal geen facebook?!wrote: Cyril Dales
lol dan heeft ie die account deze week verwijderdwrote:Hij heeft helemaal geen facebook?!wrote: Cyril Dales
Ik wil die foto's hebben
hahahahahahahahawrote:lukt het me nog niet: youtube]&feature=plcp&context=C4dc7877VDvjVQa1PpcFPC_XVYsgW0uQZAFuvFkbvG3Dmc3rjknF8%3D[/youtube]wrote:blijft lastig natuurlijk.
je moet alles na de code weghalen. Bijv: View on YouTube[color=#0000FF]&feature=related[/color]
Ja mooi he! M L sounds only thé finest soundswrote:Die lutser is hier enkel en alleen voor de promotie voor zijn youtube kanaaltje
lekker, thee met fijn geluidwrote:Ja mooi he! M L sounds only thé finest soundswrote:Die lutser is hier enkel en alleen voor de promotie voor zijn youtube kanaaltje
Zitten te hoge Pickwicks onderwrote:lekker, thee met fijn geluidwrote:Ja mooi he! M L sounds only thé finest soundswrote:Die lutser is hier enkel en alleen voor de promotie voor zijn youtube kanaaltjenieuwe smaak van pickwick zeker, waar gaat het toch naartoe met de theewereld...
Pitckwick?wrote:lekker, thee met fijn geluidwrote:Ja mooi he! M L sounds only thé finest soundswrote:Die lutser is hier enkel en alleen voor de promotie voor zijn youtube kanaaltjenieuwe smaak van pickwick zeker, waar gaat het toch naartoe met de theewereld...
Is geen rotzooiwrote:Weer een nacht met veel rotzooi gehad jongens?
wtf lul jij nou weerwrote:goed, nu wil ik t weten: wie is: --weggejorist--
![]()
diegene gaat dadelijk vreselijk hard zeepjes, rapen.
problem solved
Ojoo wat is deze?wrote:goed, nu wil ik t weten: wie is: --weggejorist--
![]()
diegene gaat dadelijk vreselijk hard zeepjes, rapen.
problem solved
kan niet anders natuurljkwrote:Hij zit nu aan de troep denk.
wrote:Een van de slachtoffers is een automobilist die door nog onbekende oorzaak op de Koningin Julianaweg de macht over het stuur verloor en op de andere rijbaan terechtkwam. Daar botste hij frontaal op een tegemoetkomende scooter.
De bestuurder van de scooter werd door de klap enkele meters door de lucht geslingerd. Hij kwam zwaargewond op het wegdek terecht en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Ook de automobilist is er volgens eerste berichten slecht aan toe.
De politie onderzoekt de oorzaak van het ongeval.